Gå til innhold

Hard to get


Camille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg faller ikke for de "vanskelige". Kanskje jeg er lat .. he he. Tenner på de litt lekne og blide fristerinner som jeg vet jeg kunne ha fått om anledningen hadde vært der. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at hun viser interesse for meg.... smiler og sender meg "deilige blikk"..... men også at hun er litt tilbakeholden når vi først har kontakt med hverandre.... at hun lar meg jakte litt først, spiller litt sjenert og ikke åpner seg helt opp med en gang.

Men sånn bare "hard to get" gjør meg totalt uinterresert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Må være en viss balanse. Hvis de er superklare er det veldig lite interessant, og samme motsatt. Blanding er bra, for da er man ikke HELT sikker på hva jenta EGENTLIG vil. Det høyner konsentrasjonen og innsatsen betraktelig...

Gutt,30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var definitivt ikke hard to get den første tiden med kjæresten min,og det hadde han i grunnen minimalt imot :sjarmor: Så etter en stundt fikk jeg en liten innføring i mannens jaktinstinkt når det gjelder sex :oops: :oops: Og nå er jeg litt mer moderat og kaster meg ikke over darlingen når enhvær anledning byr seg. Men jeg er nok fremdeles en "shure thing" på den fronten der :oops:

Hilsen the shure thing :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Thea, for meg er det snarere jeg som liker å jakte, og det kan sikkert skremme noen eller komme i konflikt med gutter som ikke liker det.

Det handler ikke om sex som hovedmål for min del, men heller spenningen som bygger seg opp FØR sex.

Tror at han jeg er interessert i er av den typen som selv vil styre farten/jakten, så da får jeg bare forsøke å dempe meg og ligge lavt i terrenget....og håpe at HANS jaktinstinkt vekkes... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camille!

"Hard to get" virker på meg som en skikkelig turn-off. Vet ikke helt hvorfor - men jeg synes bare at det virker så dumt.

Dvelende blikk og smil derimot - det er en sikker vinner for meg.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeger

De som er litt vanskelig gir litt ekstra utfordring, men det er en hår fin linje mellom vanskelig og avvisende. Menn med litt dårlig selvtillit ser nok på alle som er " hard to get " som avviseden, så om mann er interisert skal mann være forsiktig.

Om du jager selv så gjelder samme regler menn med dårlig sevtilit blir lett skremt om du er for pågående, la dem tro at det er de som er i førersete.

Du ser det med en gang om det er en person med selvtilit, og da er det bare å gi gass for vi lar oss ikke skremme så lett. he he

ps norsk er ikke min sterke side. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...