AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Jenter sier det er bedre om man sier man har vært utro for da kan man fikse opp i det og man skal alltid være ærlig. Men når man først sier det og angrer i flere måneder etterpå og prøver å gjøre det bedre og si hvor lei seg man er og det er en feil. En feil som man lærer av og aldri komme til å gjøre igjen dumper de deg hardt og aldri vil se deg igjen og blir kalde. Anonymous poster hash: 24c97...4cc 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Blir ikke noe mer ærlighet fra min side ihverftfall. Ikke at noe slikt kommer til å skje igjen. Aldri for nå har jeg lært å miste en jeg elsker men på andre ting kommer jeg til å lyge Anonymous poster hash: 24c97...4cc 1
Gjest Minesveiper Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Hva med å ikke være utro eller la være å gjøre dumme ting som du ikke føler du må lyge om?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Jeg holdt på med en i et halvt år og han var utro eller vi var jo ikke sammen, men så og si vi var bare enige om ikke å være åpne om d før vi viste om det funket. Men jeg spurte han siden jeg hørte det fra noen andre og han var ærlig og sa at det hadde skjedd. Jeg godtok det som det var etter en dag der jeg var ekstremt lei meg. Men han betydde så mye for meg at jeg ikke lot det stoppe oss, men avstanden ble et problem da så vi er ikke sammen, men jeg savner han fortsatt Men det er jo ikke kjekt å oppleve, men det er nok ikke kjekt når du er den som har gjort det og angrer heller. Anonymous poster hash: 3ac77...ae4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Hva med å ikke være utro eller la være å gjøre dumme ting som du ikke føler du må lyge om? Det hendte og jeg lærte av mine feil og var ærlig. Men jeg fikk alltid fortalt at jeg skulle være ærlig og ikke lyge men se hva man får igjen for det. Alle kan gjøre feil, det er slik man lærer. Anonymous poster hash: 24c97...4cc
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Jeg holdt på med en i et halvt år og han var utro eller vi var jo ikke sammen, men så og si vi var bare enige om ikke å være åpne om d før vi viste om det funket. Men jeg spurte han siden jeg hørte det fra noen andre og han var ærlig og sa at det hadde skjedd. Jeg godtok det som det var etter en dag der jeg var ekstremt lei meg. Men han betydde så mye for meg at jeg ikke lot det stoppe oss, men avstanden ble et problem da så vi er ikke sammen, men jeg savner han fortsatt Men det er jo ikke kjekt å oppleve, men det er nok ikke kjekt når du er den som har gjort det og angrer heller. Anonymous poster hash: 3ac77...ae4 Nei, det var ikke kjekt i det hele tatt for begge parter. Men følte liksom til slutt det var jeg som satt igjen ,med alt. Men lært av at ærlighet var ikke lengst heler. Jeg angret fra dag en og jeg kunne ikke sitte inne med det. Anonymous poster hash: 24c97...4cc
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Har også erfart at ærlighet ikke varer lengst. Støtter ikke utroskap men på andre områder.Anonymous poster hash: ed8ef...601
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 Jeg synes faktisk det er tilfeller der det er greit å holde tett. La oss si du var utro, du angrer dypt, ingen andre enn deg og den andre vet om saken. F.eks. en fyr jeg kjenner som har et solid ekteskap han ikke vil bryte ut av, men null sex og intimitet (til tross for initiativ og samtale fra hans side, hun vil rett og slett ikke). Han har hatt elskerinner på forretningsreiser men vil ikke bryte opp familieenheten. Fortalte han det, ville hun selvsagt blitt ulykkelig, kanskje hadde hun samvittighetsmessig tenkte at hun måtte bryte ut for å beholde verdigheten. Samtidig har de fire barn der begge foreldre deltar i fritidsaktiviteter, en felles sosial sirkel samt at hun er fullstendig økonomisk avhengig av ham. Om han forteller det blir resultatet miserabelt for dem begge, med ingen annen gevinst enn ærlighet for ærlighetens skyld. Det blir kun en prinsippsak, men noen ganger er det best å se på hvordan livet er, rent praktisk. Et veldig lite politisk korrekt poeng, det er jeg klar over. Da jeg var yngre ville jeg sagt fortell det uansett. Men ting har mer gråsoner ettersom man blir eldre. (Og ja, selvsagt burde ingen være utro i utgangspunktet, men det er en annen diskusjon). Anonymous poster hash: 93a3d...464
Gjest Minesveiper Skrevet 20. januar 2015 #9 Skrevet 20. januar 2015 Det hendte og jeg lærte av mine feil og var ærlig. Men jeg fikk alltid fortalt at jeg skulle være ærlig og ikke lyge men se hva man får igjen for det. Alle kan gjøre feil, det er slik man lærer. Anonymous poster hash: 24c97...4cc Noen ganger er feilen så stor at den ikke kan tilgis. Selv om du er ærlig endrer ikke det hva du har gjort, og det er litt rart at du forventer at damen skal klappe i hendene av din ærlighet og tilgi deg som om ingenting har skjedd. At hun dumper deg kaldt har du deg selv og takke for. Ta heller ansvar for hva du har gjort i steden for å klage om at ærlighet ikke vil gir deg det utfallet du ønsker..
Blod Skrevet 20. januar 2015 #10 Skrevet 20. januar 2015 What Er bedre å være ærlig, Og at forholdet ryker enn P ha et forhold basert på løgn! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå