AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Ifjor ble jeg utsatt for sterk uthenging på fest. Det ble utlevert ting som var privat og ingen av vitnene hadde noe med. Alt ble utlevert av min tante som jeg inntil da har hatt et godt forhold til. I tillegg var hun fysisk mot meg, jeg ble kastet mot en vegg. I tillegg tok hun min mobil som jeg ikke fikk tilbake før to døgn etterpå og hun hadde attpåtil lest sms'ene mine. Tanten min er alkoholiker og har vært det i over 20 år, men det unnskylder ikke denne oppførselen. I tillegg var hun edru da dette skjedde. Jeg har tidligere slitt med depresjon og har flere år slitt med angst, jeg vàr veldig fin i psyken da dette skjedde, men alt raste sammen etter den kvelden. Måtte avlyse en Sydentur og de to ukene jeg hadde ferie ble det istedenfor til at jeg lå i sengen og ikke ville stå opp, på det verste spiste jeg ikke på tre dager. Jeg sliter idag fortsatt, mest fordi min mor sier ingenting på det tanten min gjorde. De omgås fortsatt og det samme gjør resten av familien. Selv har jeg selvfølgelig kuttet henne helt ut. Jeg føler meg så lite verdt og jeg er så bitter over hvordan hun har dratt psyken min ned. Nå har jeg gått og vært nedfor i snart ett halvt år. Moren min viser null forståelse. Nå har hun invitert meg med på en reise med en av jentene som var på festen denne kvelden og var vitne til uthengningen. I og med at jeg har angst så er jeg opptatt av hva andre syntes om meg og vet det blir veldig vanskelig å være rundt denne personen. Men dette vet jeg allerede nå at moren min ikke kommer til å forstå seg på! Det virker ikke som hun forstår noenting. Jeg føler meg så sviktet av moren min. Hvordan hun har håndtert situasjonen, at tanten min ikke har fått konsekvenser. Alt gjør bare at depresjonen suger tak i meg enda mer. Anonymous poster hash: d114d...cbf
Gjest Klaveret Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Har du snakket med moren din om det, eller har hun bare hørt det av andre? En god samtale hjelper ofte.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Har du snakket med moren din om det, eller har hun bare hørt det av andre? En god samtale hjelper ofte. Jeg har snakket med henne, flere ganger, men det nytter ikke. TS.Anonymous poster hash: d114d...cbf
Gjest Klaveret Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Jeg har snakket med henne, flere ganger, men det nytter ikke. TS.Anonymous poster hash: d114d...cbf Det er kjipt!! Det er vanskelig når folk ikke forstår. Selv trekker jeg meg bare unna folk som overhodet ikke skjønner eller viser interesse for å forstå, men det er jo ikke så greit det heller når det er nærmeste familie. Men jeg synes du skal lytte til deg selv og ikke gå på akkord med egne følelser, selv om det er din mor det gjelder. Å omgås folk skal jo i all hovedsak være trivelig.
got2go Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Var det du som hadde en x-narkoman kjæreste som tanta di klikka over? Jeg ville ha kuttet ut mora mi. Er jo tydelig hvor lojaliteten hennes er hen.
Gjest Lille-pus Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Du har vel låst telefonen din nå da får vi håpe?
Gjest Klaveret Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Du har vel låst telefonen din nå da får vi håpe? Greit at du tror du vet noe som ikke står i tråden, men det burde vel være opp til TS å dele det. OM det er den TS du tror
got2go Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 Greit at du tror du vet noe som ikke står i tråden, men det burde vel være opp til TS å dele det. OM det er den TS du tror Var det ikke heller meninga å sitere meg her? Jeg mener at hvis det er samme ts fra forrige tråd så er det relevant for rådene hun skal få nå.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #9 Skrevet 20. januar 2015 Jeg er så lei av denne historien nå *gjesp* Anonymous poster hash: ef5be...fe0
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #10 Skrevet 20. januar 2015 Var det du som hadde en x-narkoman kjæreste som tanta di klikka over? Jeg ville ha kuttet ut mora mi. Er jo tydelig hvor lojaliteten hennes er hen. Ja, det er meg. Ja, det er det jeg syntes er så trist. TS. Anonymous poster hash: d114d...cbf
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #11 Skrevet 20. januar 2015 Du har vel låst telefonen din nå da får vi håpe? Nei, det har jeg ikke gjort. Har ikke lenger kontakt med tanten min så føler ikke at det er nødvendig. TS. Anonymous poster hash: d114d...cbf
Gjest Klaveret Skrevet 20. januar 2015 #12 Skrevet 20. januar 2015 Var det ikke heller meninga å sitere meg her? Jeg mener at hvis det er samme ts fra forrige tråd så er det relevant for rådene hun skal få nå. Nei, du spurte om det var henne - den andre jeg siterte skrev som om det VAR en bestemt annen. Godt mulig det er rett, men det blir helt feil å fortsette en annen tråd her som TS ikke skriver noe om. Det er nå min mening
Hulderen Skrevet 20. januar 2015 #13 Skrevet 20. januar 2015 Nei, det har jeg ikke gjort. Har ikke lenger kontakt med tanten min så føler ikke at det er nødvendig. TS. Anonymous poster hash: d114d...cbf Det er vel andre enn tanten din du ikke vil skal lese alt du har på mobilen?
got2go Skrevet 20. januar 2015 #14 Skrevet 20. januar 2015 Ja, det er meg. Ja, det er det jeg syntes er så trist. TS. Anonymous poster hash: d114d...cbf Ja det skjønner jeg. Har du prøvd å snakke med din mor på tomannshånd?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #15 Skrevet 22. januar 2015 TS her. Ja, det er kanskje lurt å få skjermlås uansett. Jeg har prøvd å snakke med moren min, men det virker ikke som det nytter. Det virker som om hun forsvarer alt tanten min gjør og jeg overhørte henne til og med fortelle noen over telefon at hun hadde fyllekjørt, da jeg nevnte det svarte hun ikke. Alt med tanten min blir godtatt. Blir bare sagt: "Linda er Linda" og da får det på en måte bli med det. Jeg føler at jeg bare må akseptere at móren min alltid vil forsvare tanten min og at jeg dessverre ikke er den viktigste av oss to. Anonymous poster hash: d114d...cbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå