majan Skrevet 5. august 2004 #1 Skrevet 5. august 2004 UFF stakkars brudepar. Leste en artikkel i Drammens tidene idag. brudekjoler hvis dere ser litt ned på siden står det om tyveri hos Brudespeialisten. Jeg er glad for at jeg har kjøpt kjole ihvertfall!!!!!!!!!!
majan Skrevet 5. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2004 trur jeg hadde blitt litt småstressa da
Martha Stewart Skrevet 5. august 2004 #4 Skrevet 5. august 2004 :hår: Ja for et mareritt! Dette fikk meg til å vurdere å hente kjolen min så snart den er klar! Istedet for å la den henge i brudekjolesalongen frem til siste tilpasning like før bryllupet.
Gjest baby-E Skrevet 5. august 2004 #5 Skrevet 5. august 2004 Dette må bare være et mareritt for brudeparet
Gjest Tex Skrevet 5. august 2004 #6 Skrevet 5. august 2004 Stakkars folk. Å kjøpe er tryggest det har jeg nå alltid sagt......
smile Skrevet 5. august 2004 #7 Skrevet 5. august 2004 Venninna mi er rammet!!! Hun ringte og var helt stressa og fortvilet. Ikke kan de tilby ny kjole for de har ikke noen fine igjen sa de fra butikken.... Huff, jeg synes så synd på henne. Men det er faktisk mer synd på de som er nå til helga! MARERITT!!!! Skal dra og psyke henne ned nå...... :-(
Tusenfryd Skrevet 5. august 2004 #8 Skrevet 5. august 2004 Skal dra og psyke henne ned nå...... :-( Synes du skal forsøke å psyke henne opp jeg, hun trenger sikkert det siden hun allerede sikkert er langt nede av det som har skjedd...
Soul Skrevet 5. august 2004 #10 Skrevet 5. august 2004 Leste det også i morges, ille for dem som skulle ha kjole der ja! Stakkars, det er ikke så enkelt å finne ny kjole i en fei... Jeg hadde blitt kjempestresset hvis det var meg!
Gjest MrsL Skrevet 5. august 2004 #11 Skrevet 5. august 2004 Uff, helt tragisk for de som blir rammet :-(
smile Skrevet 6. august 2004 #12 Skrevet 6. august 2004 Synes du skal forsøke å psyke henne opp jeg, hun trenger sikkert det siden hun allerede sikkert er langt nede av det som har skjedd... det var det jeg mente!!!!!!!!! Hun har roet seg litt nå, men ....huff, dette er vel alles brudes mareritt!
Augustbrud02 Skrevet 6. august 2004 #13 Skrevet 6. august 2004 Ja, jeg så også den artikkelen: Brudekjoler stjålet Synes veldig synd på de som er rammet, det må være grusomt. Og jeg er veldig glad det var i august 2002 jeg giftet meg og ikke i år! :-?
Brud04 Skrevet 6. august 2004 #14 Skrevet 6. august 2004 Min kjole henger hos Brudespesialisten. Henger heldigvis inne på et siderom hos syersken. Jeg er overlykkelig, men synes utrolig synd på de som har mistet sin kjole. Håper det ordner seg for dem!!!!
Bokalven Skrevet 6. august 2004 #15 Skrevet 6. august 2004 :o Jeg har aldri forstått folk som stjeler, jeg. At de ikke fatter at det går utover noen? Blir skikkelig sinna, egentlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå