Gå til innhold

Noen som har datet noen fra nettet og vil dele erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe morsomt, søtt, kjipt, kleint..? :)

Jeg møtte en fyr fra tinder to ganger. Første gangen var bare et kjapt møte for å si hei, andre gangen dro vi hjem til meg. (Han maste så mye om treffes igjen, så jeg sa at han kunne komme en tur til meg, om han hadde lyst.)

Hjemme hos meg, kastet han seg over meg, helt ut av det blå, slik at jeg falt bakover i sofaen. Deretter kysset han meg lidenskapelig som om vi hadde vært sammen en evighet. Overdøste meg med komplimenter over hvor vakker jeg var osv.

Høres kanskje søtt ut, men jeg synes det var skikkelig kleint. Jeg kjente han knapt, synes ikke han så spesielt bra ut, og innså litt for sent at det ikke var så lurt å invitere han hjem bare for å være vennlig. Haha. :-)

Endte forresten med at jeg dro frem et ludo-spill, bare slik at jeg slapp å sitte i armkroken hans, eller bli kysset mer. Er så dårlig til å avvise haha.

Prøvde å hinte om at jeg var trøtt, men han ville ikke gå.

Da jeg til slutt sa at han måtte gå, fordi jeg skulle legge meg, ville han overnatte. Da tok tålmodigheten min slutt og jeg sa blankt nei. Da gikk han heldigvis.

Har ikke tatt kontakt med han siden... :laugh:

Anonymous poster hash: 79877...a3f
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å chatte med og møte folk fra nettet allerede i 6./7. klasse, så det har blitt en del møter opp gjennom årene, både av platonisk og romantisk karakter, og med særs vekslende hell!

Men for å ta det verste og det beste av de "romantiske";

- Da jeg var 16 hadde jeg snakket med en fyr på Nettby ganske lenge, og etter et kort møte med venninna mi på slep (forsikring i tilfelle han viste seg å være klin sprø, haha) dro jeg til han helga etter eller noe. Det var da jeg innså at han ikke var min type i det hele tatt. Ca null sosiale antenner, han snakket om trommer hele tiden og bare ..jah. Allikevel synes jeg å minnes at vi liksom var sammen, men tror det ble "slutt" ved at han fjernet "<3navnet mitt" fra Nettby-profilen sin :ler: Vi møttes bare de to gangene, haha. Tror nesten ikke vi snakket sammen etter den helga sammen en gang.

- I august 2013 begynte jeg å snakke med en fyr på Sukker, og vi fant tonen ganske greit. Vi skrev og skrev, og jeg husker jeg begynte å bli ganske utålmodig angående om han skulle spørre om et møte snart, for han la liksom opp til det ganske ofte. Det tok nesten 2 mnd med skriving før han spurte om vi skulle møtes, og da hadde jeg egentlig avskrevet hele fyren som uaktuell, men takket nå ja. Møtte han for en øl, og vi endte opp med å sitte der og snakke i 6-7 timer! Snakker om å klikke med en gang, haha. Tre måneder senere var vi offisielt sammen, og i dag (på dagen, faktisk!) har vi vært sammen i 1 år og 1 måned :strix:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...