Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt fra en annen tråd, så ble jeg litt satt ut at en sa Decleor var dårlig produkter og man burde hvert fall ikke bruke de på akne hud.

Jeg har brukt Decleor lenge og er veldig fornøyd med Hydra floral serien :) Føler den har gjort huden min bedre faktisk. Så nei jeg ikke Decleor er dårlig produkter. Ikke mot min hud.

Synes du Decleor er dårlige produkter?

Anonymous poster hash: 22985...bfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel an på hvilken hud man har, hva huden har behov for :) Jeg har bare hørt masse positivt om decleor. Men de inneholder masse planteoljer, og på type aknehud er nok ikke det det aller beste. Da har jeg hørt at MD formulations er bedre..

Anonymous poster hash: 7661d...ff4

Skrevet

En del reagerer på de, meg inkludert, selv om jeg har en langt fra sensitiv hud og den tåler så og si alt.

Skrevet

Jeg har brukt Decleor "alltid" og på min hud er det bedre enn andre hudpleiemerker.

Gjest hulderjenta
Skrevet (endret)

Jeg bruker decleor rens og den hydra floral fuktighetsmasken, og de funker ypperlig på min hud (fet, store porer og kviser når og da, og blir stram og tørr om jeg ikke får nok fukt).

Endret av hulderjenta
Skrevet

Jeg har kun brukt Herbal clay cleansing masque. Tror det var navnet. Den var veldig god synes jeg :) Den fikk ut all dritten.

Skrevet

Jeg reagerte i luftveiene på de eteriske oljene som er i den serien. Huden ble også veldig oljete g jeg fikk oppblomstring av kviser (som jeg vanligvis ikke er plaget med)

Jeg bruker Aco ansiktsskrem fra apoteket og synes den er mye bedre :) Liker også Vitamin E serien fra Body Shop. Blir sikkert slakta her inne, det da :P

Anonymous poster hash: fa7e6...c05

• Liker 1
Skrevet

Det er nok individuelt.Hverken Decleor eller MD Formulations gjorde noe særlig for huden min (sensitiv blandingshud med litt tendenser til urenheter).Jeg foretrekker REN,Ole Henriksen,Nuxe eller Beaute Pacifique.

Men Decleor er sikkert et bra merke for mange,har jo lest mye positivt her og andre steder.

Skrevet

Jeg elsker decleor, store deler av hudpleierutinen min består av det merket. Er veldig glad i aroma white c+ serien.

Skrevet

Decleor er et godt merke, men det betyr ikke at det passer for absolutt alle. MD formulations er helt topp for de med uren hud.

Anonymous poster hash: 70ba3...a65
Skrevet

Tatt fra en annen tråd, så ble jeg litt satt ut at en sa Decleor var dårlig produkter og man burde hvert fall ikke bruke de på akne hud.

Jeg har brukt Decleor lenge og er veldig fornøyd med Hydra floral serien :) Føler den har gjort huden min bedre faktisk. Så nei jeg ikke Decleor er dårlig produkter. Ikke mot min hud.

Synes du Decleor er dårlige produkter?

Anonymous poster hash: 22985...bfe

Nei, det er ikke generelt sett et dårlig merke. En av de beste rensene jeg noensinne har brukt har vært Decleor sin.

De Decleorserien IKKE passer til,i mange tilfeller, er for de med akneutsatt hud. Kanskje noen, men for de fleste så er Decleor serien helt feil.

Det betyr ikke at Decleor er et dårlig merke, bare at det passer ikke for alle hudtyper. Du er heldig som har funnet noe som passer bra for din hudtype!:)

Anonymous poster hash: 44263...042

Skrevet

Jeg elsker decleor!

Anonymous poster hash: cd52c...e5e
Gjest Ludodama
Skrevet

Jeg vil ikke si det er en dårlig serie, men den er absolutt overhypet i likhet med Matis/MD osv.

For meg passer Decleor veldig dårlig pga de eteriske oljene. Fikk også ufattelig tilstoppede porer, så jeg måtte slutte. Gav heller ikke fukt som lovet. Så for meg gav den tørrere og dårligere hud, en helt nøytral olje uten eteriske oljer og Dermalogica gjør samme nytte for min del.

Skrevet

Decleor er bra produkter/merke, men man kan være uheldig å reagere på en del av dem. Det skjedde meg, men det er fortsatt noen produkter jeg kan bruke. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...