frk94 Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Ikke kunne prøve på nytt etter at han/hun dumpet deg framfor en annen og fant i ettertid at det ikke var en spesielt god ide. Hva ble svaret ditt da?
Gjest C'est la vie:) Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Ja, det har skjedd og svaret mitt var soleklart nei!
frk94 Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2015 Ja, det har skjedd og svaret mitt var soleklart nei! "Frykter" det vil skje med meg så fort eksen blir singel igjen. Hvor lang tid tok det før han spurte om en ny sjanse? -Ts
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 "Frykter" det vil skje med meg så fort eksen blir singel igjen. Hvor lang tid tok det før han spurte om en ny sjanse? -Ts Hm. Hvorfor er du så sikker på at han blir singel igjen? Virker jo som at du håper det skal skje. Hvis du ikke vil ha han tilbake, hvorfor "frykter" du at han skal spørre? Anonymous poster hash: 45ff8...32b 1
Gjest C'est la vie:) Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 "Frykter" det vil skje med meg så fort eksen blir singel igjen. Hvor lang tid tok det før han spurte om en ny sjanse? -Ts Det tok rundt tre måneder til han kom tilbake og ønsket en ny sjanse mellom oss. Jeg ønsket ikke å gå tilbake, for det vi hadde var over. Hvorfor satse på en person som gikk i tiden vi hadde det bra, kun på grunn av "eventyrlysten" til å se om noe annet er bedre? Nei, står fast på valget å ha latt han passere videre.
frk94 Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 20. januar 2015 Hm. Hvorfor er du så sikker på at han blir singel igjen? Virker jo som at du håper det skal skje. Hvis du ikke vil ha han tilbake, hvorfor "frykter" du at han skal spørre?Anonymous poster hash: 45ff8...32b Vel jeg har vel troen på at det ikke er så sannsynlig at et relativt ungt par 19 og 25 år varer livet ut. Jeg håper at det skjer ja, for denne fyren fortjener verken meg eller henne (det er en annen historie). Frykter at det skal skje også fordi jeg tross alt er glad i gutten. -Ts
Miklo Velka Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 (endret) Har faktisk skjedd med alle mine ekser. Hun ene var da gift med fire barn, så det ble rimelig uaktuelt. Ei var singel og veldig interessert, men det var ikke jeg. Egentlig litt synd, for hun er den eneste av de jeg har vært sammen med som har behandlet meg som jeg fortjener. 100% fair, og uten utroskap. Jeg sa ja til hun ene, som hadde dumpet meg for en ny en. Det ble ikke noe mere mellom oss, og hun er fortsatt sammen med han samme fyren. De andre var alle utro, så de var i realiteten sjanseløse. Endret 20. januar 2015 av Gibralfaro
Linnea27 Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Erfaringen min sier at de kommer tilbake hver eneste gang. Jeg har sagt nei med ett unntak, det unntaket angrer jeg paa.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Min har alltid kommet tilbake, og dum som jeg var har jeg tatt han tilbake hver gang, men nå har han dumpet meg igjen å sagt at det er det rette for oss nå, og at det er best om vi lar hverandre være. Om han mener det eller ikke, og kommer tilbake igjen aner jeg ikke(hva tenker dere han gjør?), men denne gangen har jeg overhode ikke lyst, vet jo hva som skjer. Anonymous poster hash: 479e1...4f9
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #10 Skrevet 21. januar 2015 Ikke kunne prøve på nytt etter at han/hun dumpet deg framfor en annen og fant i ettertid at det ikke var en spesielt god ide. Hva ble svaret ditt da? Jeg forlot min eks. 1 år etter ville han ha meg tilbake. Tenker det var desperasjonen som snakket..han nærmer seg 50 år og har utallige forhold bak seg. Stakkeren får det ikke til å funke og har alltid blitt dumpet (tror han nevnte 10 ganger). Jeg har aldri følt at han elsket meg ordentlig, så nokså uaktuelt å gå tilbake. Anonymous poster hash: 5eb9e...d52
Chifru Skrevet 25. januar 2015 #11 Skrevet 25. januar 2015 Samtlige av mine ekser har kommet tilbake innen 1 år for å få en ny sjangse, uavhengig av hvem som avsluttet det. Har aldri gått tilbake til en eks per dags dato, og ikke er det planen heller.
LittDiva Skrevet 25. januar 2015 #12 Skrevet 25. januar 2015 Ja , og ikke fader om jeg skal tilbake .
Gjest Whatevz Skrevet 25. januar 2015 #13 Skrevet 25. januar 2015 Jeg ble dumpet men ikke for ei ny dame. Noen år etterpå spurte han om vi kunne møtes igjen fordi begge har blitt mer voksne og vi kunne prøve igjen. Han såret meg helt fryktelig den gangen han slo opp så svaret var helt klart NEI. Heldigvis er han fra en annen by også jeg slipper å møte han
Gjest DitteH Skrevet 25. januar 2015 #14 Skrevet 25. januar 2015 Har faktisk skjedd med alle mine ekser. Hun ene var da gift med fire barn, så det ble rimelig uaktuelt. Ei var singel og veldig interessert, men det var ikke jeg. Egentlig litt synd, for hun er den eneste av de jeg har vært sammen med som har behandlet meg som jeg fortjener. 100% fair, og uten utroskap. Jeg sa ja til hun ene, som hadde dumpet meg for en ny en. Det ble ikke noe mere mellom oss, og hun er fortsatt sammen med han samme fyren. De andre var alle utro, så de var i realiteten sjanseløse. Hvorfor var du ikke interessert i henne?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #15 Skrevet 25. januar 2015 Har en eks som har forsøkt seg flere ganger, men han har oppført seg så useriøst og rotet rundt med flere og gjorde meg bare usikker hele tiden. Så nei. Anonymous poster hash: 18369...2ed
frøkna Skrevet 25. januar 2015 #16 Skrevet 25. januar 2015 Alle mine tre ekser har spurt om å få meg tilbake. Jeg tror det er ganske vanlig å tenke på eksen når man føler seg ensom uavhengig av grunnen til at det ble slutt i utgangspunktet. Det er ALLTID en grunn til at det ble slutt i utgangspunktet, husk det.
Miklo Velka Skrevet 25. januar 2015 #17 Skrevet 25. januar 2015 Hvorfor var du ikke interessert i henne? Jeg var bare ikke forelsket i henne.
PanLi Skrevet 25. januar 2015 #18 Skrevet 25. januar 2015 Ja. Det har skjedd meg, og jeg sa nei. Vi var samboere lenge, så for min del synes jeg forholdet fra før var rimelig utprøvd og uinteressant å gå tilbake til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå