Jens Skrevet 5. august 2004 #1 Del Skrevet 5. august 2004 Kan man ha eggløsning uten å kjenne det?I følge alle regler skulle jeg hatt eggløsning rundt mandag tirsdag onsdag denne uken...har ikke kjent noe, og mannen min begynner å bli sliten av all sexen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cuddly Skrevet 5. august 2004 #2 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har fått bekreftet ved blodprøver at jeg har eggløsning, men ha ALDRI kjent noe. Og det tror jeg er like vanlig som å kjenne det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 5. august 2004 #3 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg kjente ikke noe forrige syklus, tror jeg. Og jeg husker fra før jeg begynte med piller at jeg ikke kjente eggløsningen hver syklus, men bare noen ganger. Jeg skal ha eggløsning en eller annen gang denne uken, tror jeg, og jeg har ikke kjent noe særlig enda. Bare pitte-pittelittegrann murring, men det er bare fordi jeg ni-kjenner etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 5. august 2004 #4 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har aldri hatt noen symptomer på EL. EL-slimet har også vært helt på bærtur ifht. EL (funnet vha. enten temping eller Persona-pinner). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #5 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har aldri kjennt eggløsning jeg, men er ingen tvil om at jeg har det da jeg har blitt gravid 2 ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 5. august 2004 #6 Del Skrevet 5. august 2004 Har heller aldri kjent eggløsning, og har kun en venninne som jeg vet som som faktisk merker at hun har eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. august 2004 #7 Del Skrevet 5. august 2004 Har aldri kjent noen symptomer på eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 8. august 2004 #8 Del Skrevet 8. august 2004 Leste et sted (Dagbladet tror jeg?) at kvinner generelt sett bare har 10 eggløsninger i året og ikke 12... Det kan jo også forklare noe? Selv merker jeg ikke eggløsning i det hele tatt (bortsett fra EL-slim). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karoline Skrevet 10. august 2004 #9 Del Skrevet 10. august 2004 Har også lest at det med eggløsning er særdeles individuelt, noen har to EL i samme periode, mens andre har ingen... Ble brukt som argument om at man ikke kan bruke "sikre perioder" som prevensjon - skulle nesten ønske det var et problem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. august 2004 #10 Del Skrevet 10. august 2004 Jeg kjenner heller ingenting- vi kjørte bare på hver dag i hele ferien vi ( 3 ukers fere) og nå er jeg gravid :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 10. august 2004 #11 Del Skrevet 10. august 2004 Har aldri kjent noe utenom denne siste gangen da vi klarte å treffe uten å vite om det... For første gang i hele mitt liv hadde jeg en liten EL-blødning! Og da satt'n... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 11. august 2004 #12 Del Skrevet 11. august 2004 Tror jeg har kjent EL to ganger. Med vekt på tror. Og det var jammen meg midt på natta. Ikke så ofte jeg kjenner det da mao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #13 Del Skrevet 13. august 2004 Tips... Ta utskrift av dette innlegget, og vis frem til mannen din, hvis han en gang begynner å pipe om at det blir for lite på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå