Smoothie Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Er på utkikk etter treningstightser som sitter bra og ikke er gjennomsiktige. Trener endel styrke og ønsker ikke at undertøyet skal være synlig for alle under knebøy og markløft. Vil ikke ha noen diskusjon rundt hvor "farlig" det er at det synes, men heller gode tips til hvilke tightser jeg bør teste ut. Så, hvilke tightser anbefaler dere som sitter bra og ikke blir gjennomsiktige under bøy og tøy?
Gjest StarBar Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Rohnisch Milla er veldig god, veldig høyt liv.
Smoothie Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2015 Rohnisch Milla er veldig god, veldig høyt liv. Den så veldig god ut. Vet du om den har tynt stoff/ blir lett gjennomsiktig?
Gjest StarBar Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Jeg har den i fargen dark melange, den er ganske tykk(tykkeste inne-tightsen jeg har, tror jeg), og ikke gjennomsiktig
melatonin Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Den så veldig god ut. Vet du om den har tynt stoff/ blir lett gjennomsiktig? Nettop kjøpt meg en i rosa, den er litt gjennomsiktig hvis du har mørk truse. Men anbefaler å kjøpe noen rosa pierre robert sports truser i rosa så synes det ikke Ellers har jeg en antishake tights til fra samme merke og den er god, men den henger liksom i skrittet, føler jeg må dra den opp hele tiden. Har og en fra better bodies som er kjempe fin, men så lav i livet! Føler at venusberget henger ute omtrent. Min desidert favoritt er nike! Har en som er gammel og slitt nå, den kunne jeg bodd i! Ikke gjennomsiktig og sitter som et skudd!! Har flere i nike og, men gamlebuksa er best!
FitnessIna Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Skins A400 Litt dyr, men verdt prisen - jeg har aldri trent i så gode tights før!
Gjest Brillefin Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Synes HM har noen gode, eller jeg kjøpte en thigts der for noen år tilbake. Ikke er den gjennomsiktig, og den holder godt enda. Et tips hvis en må passe på økonomisk
Sugar&Spice Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 Jeg har kjøpt en sort sykkelshorts fra Nike jeg har under alle tightsene som kan bli gjennomsiktige. Ellers syns jeg H&M har gode tights som ikke blir gjennomsiktige(men har allikevel NIke sin under for sikkerhetsskyld...). Jeg er så nervøs og usikker på styrkerommene fra før av, så har rett og slett "eliminert" frykten for at tightsen er gjennomsiktig.
Gjest Meglerfrøken Skrevet 20. januar 2015 #10 Skrevet 20. januar 2015 Er på utkikk etter treningstightser som sitter bra og ikke er gjennomsiktige. Trener endel styrke og ønsker ikke at undertøyet skal være synlig for alle under knebøy og markløft. Vil ikke ha noen diskusjon rundt hvor "farlig" det er at det synes, men heller gode tips til hvilke tightser jeg bør teste ut. Så, hvilke tightser anbefaler dere som sitter bra og ikke blir gjennomsiktige under bøy og tøy? Hei! Jeg kjøpte nylig en fra Casall på XXL som jeg ble positivt overrasket over. Ikke gjennomsiktig, og den sitter veldig godt:) Kostet ikke altfor mye heller.
Sugar&Spice Skrevet 20. januar 2015 #11 Skrevet 20. januar 2015 2XU her. Jeg syns dette er den mest gjennomsiktige tightsen noen sinne, men den er ellers veldig god. Fungerer flott om man kan knyte en genser rundt livet. (egentlig svar til TS, altså)
Smoothie Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #12 Skrevet 20. januar 2015 Takk for gode tips Var på H&M senest i går for å teste tightsene, men følte de ikke satt så veldig bra. Tror jeg skal bestille meg en Milla tights. Er det mulig å brette ned livet på den, uten at det blir ubehagelig eller rart? Syntes det var litt i overkant høyt liv på den.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #13 Skrevet 20. januar 2015 Denne: http://www.getinspired.no/rohnisch-silje-strong-7-8-tights.htmlAnonymous poster hash: 7ef4d...dd7
Smoothie Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #14 Skrevet 21. januar 2015 Denne: http://www.getinspired.no/rohnisch-silje-strong-7-8-tights.htmlAnonymous poster hash: 7ef4d...dd7 Den hadde jo vært super om den er god å ha på. Vet noen om den finnes i butikk noe sted, så det er mulig å prøve den før evt. kjøp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå