Gå til innhold

Bursdag til 3 år gammel jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår er invitert i bursdag til ei i barnehagen. De er 3 år. Eller jenta mi blir 3 år i juni. Når er det vanlig å begynne å invitere barnehage venner til bursdag? jeg går ut i fra at jeg eller far må bli med?

Anonymous poster hash: 5bfd2...5fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren vår er invitert i bursdag til ei i barnehagen. De er 3 år. Eller jenta mi blir 3 år i juni. Når er det vanlig å begynne å invitere barnehage venner til bursdag? jeg går ut i fra at jeg eller far må bli med?

Anonymous poster hash: 5bfd2...5fd

Det var tidlig! Ja, en forelder må bli med, men håpløst å starte trend med bursdagsfest for

treåringene...

Anonymous poster hash: 39436...975

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det var tidlig! Ja, en forelder må bli med, men håpløst å starte trend med bursdagsfest for

treåringene...

Anonymous poster hash: 39436...975

Her i området er tre år det normale tidspunktet å begynne på.

Stort sett er det tryggest for barnet om mor eller far blir med første gangen i et nytt hus. I alle fall når det er tre år.

Skrevet

Her er det også vanlig å begynne når man fyller 3, altså det året de begynner på storbarnsavdeling.

Skrevet

Etter hva jeg vet er 4 år det vanlige her. Og jeg vet at jeg selv var 4 år da jeg hadde mitt første barneselskap, og at da var flere andre foreldre tilstede. Synes 3 år høres tidlig ut!

• Liker 1
Skrevet

Her er det vanlig å begynne å invitere når ungene går på storbarnsavdeling, har jeg inntrykk av. Jenta vår ble i alle fall bedt i første barnebursdag da hun bytta avdeling. Det var en fireårsdag, hun var rett over tre år og var der alene. Når jenta di bare er 2,5 ville jeg helt klart blitt med!

Skrevet

Her begynner de når de er 4, selvfølgelig ingen regel uten unntak :) Lillegull på 3 var nettopp i fireårsbursdag, da var det rundt 20 barn fra 2.5 år til 5 år. Vi var vel rundt 6 foreldre som ble igjen. Moren til 5 åringen, moren til 2.5. åringen, jeg og 3 andre mødre til fireåringer. Så det finnes ingen fasit, alt etter forholdene. Mitt barn er nytt i barnehagen og kjenner ikke så mange, derfor ble jeg igjen.

Anonymous poster hash: 4719d...724

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...