*AM* Skrevet 5. august 2004 #1 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg har laminat gulv i huset, og når en går barbeint der så blir det ikke fint. Setter igjen merker etter føttene. Noen som har noen gode ideer på hva som er best og vaske med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 5. august 2004 #2 Del Skrevet 5. august 2004 vaske føttene? hehe...nei, sorry. Jeg vet ikke. Hvilke merker? Fett-merker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 5. august 2004 #3 Del Skrevet 5. august 2004 hva vasker du gulvet med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*AM* Skrevet 5. august 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 5. august 2004 Når det er varmt så blir det sånn merke etter føttene, ja fett merker. Vasker det med grønnsåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illyria Skrevet 5. august 2004 #5 Del Skrevet 5. august 2004 Ikke brukt grønnsåpe! Kjøp inn vaskeutstyr av god kvalitet i mikrofiber. Må du absolutt bruke vann og vaskemiddel, bruk ørlite vann og en dråpe Zalo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #6 Del Skrevet 5. august 2004 grønnsåpe løser ikke opp fett. Men dersom du gjerne vil ha lukten av grønnsåpe, kan du bruke litt salo i bøtta også. Da får du bort fettet og beholder lukta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 5. august 2004 #7 Del Skrevet 5. august 2004 Kutt grønnsåpa du( hadde samme problemet sjøl) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*AM* Skrevet 6. august 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 6. august 2004 Takker for svar. Brukte litt zalo i vannet da jeg vasket i går, og det ble kjempe. Takk :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #9 Del Skrevet 6. august 2004 Oxy-gel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 7. august 2004 #10 Del Skrevet 7. august 2004 der kan du se, det var ikke værre enn og bytte såpe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå