Væren Skrevet 28. juni 2002 #1 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg forstår ikke hvor sjokoladen min ble av!!! :o Jeg satt her og koste meg med den, og vips! Plutselig var den borte!!! Hva er det med sjokolader nå til dags??? :-? Jeg kjørte to kilometer for å kjøpe den, og nå lurer jeg rett og slett på om det var forgjeves... Flaks at jeg kjøpte vaniljeis, peanøtter, jordbær og sjokoladesaus samtidig. :D Men jeg kunne godt ha tenkt meg en forklaring på forsvinningsnummeret til Crispo'en min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 28. juni 2002 #2 Del Skrevet 28. juni 2002 Crispo ja.... *mumse*Aner ikke jeg. Du får lete videre Væren, for dette aaaner jeg ingenting om assa *smatte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg får bare lete videre da... *skjønner ingenting* Kan jeg virkelig ha spist den opp så fort??? *kjenner på magen* Kan man trykke innpå en sjokolade før man i det hele tatt har rukket å si "BØ!"??? Er det mulig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkefru Hilb@ Halvorsen Skrevet 28. juni 2002 #4 Del Skrevet 28. juni 2002 Kjære Væren! Om jig hadde vært Dem, hadde jig vært glad for at nogen anden hadde spist den sjokoladen! De er nok mer enn det man kan kalle fyldig. Det er nok ikke bare graviditet tror jig. Tenker De ikke på deres utseende? Da jig var ung hadde vi aldrig tid til at blive fete! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 28. juni 2002 Kjære Enkefru Hilb@ Halvorsen! :o Jeg har nettopp kommet til at jeg må ha spist sjokoladen selv... Det var bare uhyggelig så fort den forsvant, jeg rakk liksom ikke å tenke over at jeg hadde spist den før det var for sent! Rakk ikke å nyte den, engang!!! Jeg beklager at jeg er fet, men denne kommunist-Kris har altså gjort meg gravid, det var i et meget lykkelig øyeblikk i hagen bak lysthuset. De 14 sjokoladene jeg spiser til daglig tror jeg ikke har så mye med saken å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkefru Hilb@ Halvorsen Skrevet 28. juni 2002 #6 Del Skrevet 28. juni 2002 Jig lurer på om De haver forstået problemet Deres, unge dame? Jig lurer også på hva som haver gået av verden, når en løssluppen skjøge som dem har blivet valgt til moderator. De må jo først moderere Deres inntag af sjokolader, så fet som de haver blivet! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. juni 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 28. juni 2002 :x Nå synes jeg virkelig at De må moderere Dem litt, Enkefru Halvorsen! Er det vanlig at dannede kvinner omtaler andre i så lite flatterende ordelag? Jeg trodde det lå under Deres stand! :evil: Indignert hilsen fra meget svanger og sjokoladeelskende Værdame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 28. juni 2002 #8 Del Skrevet 28. juni 2002 Jenta mi, ikke bry deg om den megga1 Hun vet ikke hva hun snakker om. Kom så kryper vi inn i lysthuset, og legger oss naxne og tett sammen! Mm Mm mmmmm............ Jeg vet du liker å kose, selv om magen er stor! Stor og kjempedeilig! Kom vennen min! *Tar Væren forsiktig i hånda* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 29. juni 2002 #9 Del Skrevet 29. juni 2002 Jeg har i hvert fall helt klart IKKE tatt den sjokoladen, det er 100 % sikkert! Nei, det var nok du som tok den selv... Men husk; det man ikke husker å ha spist, har ingen kalorier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. juni 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 29. juni 2002 Å JA!!! Den kaloriregelen husker jeg! Hehe, men jeg husker absolutt INGENTING om at jeg spiste sjokoladen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. juni 2002 #11 Del Skrevet 29. juni 2002 Oppskrift på vellykket sjokoladespising: 1. Kjøp to stk identiske sjokolader... 2. Gjem den ene i skapet mens du spiser den andre... 3. Når du har spist den ene og ikke kan fatte hvor den har tatt veien..... se da etter i skapet, og VIPS, der lå den jo... helt urørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. juni 2002 Forfatter #12 Del Skrevet 29. juni 2002 Det er det jeg sier jeg, @lfa: Du er og blir den beste!!! For en glimrende idè!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hope - ikke innlogget Skrevet 1. juli 2002 #13 Del Skrevet 1. juli 2002 Sjokolade... Mmmm! Dette blir jeg påvirket av, også nå som det er sommer og man skal være slank og nydelig... Men vet du Væren, værer skal ikke være tynne de! Så om du er gravid eller har spist for mye - det spiller ingen rolle! Omtremt som at Se og Hør ikke hadde hatt noe å skrive om, om ikke slanke-Bjørn hadde vært tykk og forsøkte å slanke seg. Skjønner? Og om han hadde vært tynn, da hadde han jo ikke vært noe interessant tema... Vet du Væren, drikk lettbrus sammen med sjokoladen din, så nulles kaloriene ut! Eller du kan tenke at alt med lik farge har like mange kalorier. Vips: poteter og sjokolade er like sunt. Eller tomater og rødvin, eller hvitvin og vann... Nei og nei... Enkefru et eller annet, du er en usømmelig gammel dame som våger å uttale deg med slike eksepsjonelt sårende ord. Tenk, kanskje blir det Væren som skal tørke din hellige stump når du om noen år sitter og skrumper inn på et eldresenter. Nei, ungdommen skal respekteres! Så det så meg! Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. juli 2002 #14 Del Skrevet 3. juli 2002 Det var i hvert fall ikke meg! Men alt dette sjokoladesnakket hadde en merkelig innvirkning på magen min...plutselig romler den så fælt? Mon tro hva den er ute etter nå? *fundere* Jaja. Jeg får dytte i en vaffel, kanskje det hjelper. Det er akutt mangel på sjokolade her i gården i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 3. juli 2002 #15 Del Skrevet 3. juli 2002 Væren, når jeg tenker etter så tror jeg at det var meg. Lå ikke sjokoladen i skapet ved siden av kjøleskapet ditt? Rett til høyre for Nugattien? Jo, så sannelig var det meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 3. juli 2002 #16 Del Skrevet 3. juli 2002 kjære væren det jeg lurte var på hva tid skal du føde? nå føler jeg at du har vært gravid sååå lenge! men jeg er virkelig spent på hvordan babyen i magen ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkefru Hilb@ Halvorsen Skrevet 4. juli 2002 #17 Del Skrevet 4. juli 2002 Føde? Hvis hun fortsetter å spise sjokolade i slike store mengder vil det stakkars barnet bli så stort av fedme at det må tas med keisersnitt! Noen burde fortelle denne uansvarlige og frekke skjøgen litt om gode og fornemme matvaner! Hennes usmakelige ektemann "Kommunist Kris" har jo ikke evner til å gjøre det, ser det ut til! I tillegg hadde både de og de andre englene her inne hatt godt av et kurs i god gammeldags folkeskikk! Nei, da jeg og Due-Jebsen var små piker, og gikk på de mest fornemme privatskolene i Windsor og Oxford, var det andre tider! hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå