Gå til innhold

Tigi Bed Head Resurrection eller Recovery?

Anbefalte innlegg

Gjest Livmora
Skrevet

Hei! Jeg har tenkt til å kjøpe meg en ordentlig Sjampo og Balsam, nå som det er nye tilbud ute og går :fnise:
Jeg har problemer med å velge hvilken type som vil passe til meg. Er det noen som har prøvd både Tigi Resurrection og Recovery? Eventuelt en av de?

Jeg har veldig fint hår, og har i lang tid ødelagt håret med mye varme. Nå har jeg klippet bort litt av de slitte tuppene, og kuttet vesentlig ned på varmebehandling. I og med at håret var så slitt som det var, var det umulig å klippe bort alt uten å bli korthåret, dermed sitter det fremdeles igjen noen slitte tupper. Jeg ønsker at tuppene som er klippet ikke skal splitte seg, samtidig som jeg ønsker at det som er slitt ikke forverrer seg. Noen som har noen tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv fint hår som mangler volum. Jeg behandler det aldri med farge/annen kjemi og varmebehandler det sjeldent så det er i relativt god stand, men jeg har langt hår så noe tørre tupper er det jo. For min del er det kun recovery som fungerer. Resurrection ble altfor tungt for min del, og håret så fett ut allerede samme dag som jeg hadde vasket det. Recovery har jeg brukt av og på i flere år, og er veldig fornøyd med. Eneste er at jeg synes balsamen er litt for lett på egenhånd, så jeg "må" supplere med en hårolje i endene.

Skrevet

Håret mitt er ikke glad i tigi. Kanskje valgte jeg feil shampo til mitt hår, men ingen av de to jeg har prøvd ga annet enn tørt hår. Men om du er åpen for andre merker vil jeg anbefale redken smooth lock. Lukter herlig og er kjempegod til hår som blir varmebehandlet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...