AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Trener dere med sminke, hvis dere f.eks har hatt på sminke tidligere på dagen ol? Dusjer dere kroppen og håret hver dag/ eller hver gang dere trener? Anonymous poster hash: bdbdf...141
WubWub Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Nei trener uten sminke. Og ja dusjer etter hver trening, som man også bør. 1
Lizliz Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 (endret) Trener med det jeg har i fjeset på. Men sminker meg ikke for å trene dusjer selvfølgelig etter hver trening Dusjer håret annen hver eller hver tredje dag ( dersom jeg blir svett i håret så vasker jeg det og ) Edit: kan legge til at jeg trener 4-6 ggr i uken og ofte 3-4 dager på rad, så derfor vasker jeg ikke håret hver gang med mindre det trengs. Endret 20. januar 2015 av Lizliz
Amy Pond Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Trener med sminke om jeg har hatt på sminke av andre grunner tidligere på dagen. Men sånn som nå skal jeg ut på løpetur, og har da ikke på sminke Dusjer kropp og hår hver gang. Trener 4-5 ganger i uka, så føler det går greit å dusje så ofte.
skruf Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Trener som oftest uten sminke siden jeg liker å trene tidlig om morgenen, går så og si rett fra pysj til treningstøy. Dusjer og vasker hår etterpå. Må vaske håret siden det blir gjennomvått av svette. Dusjer forsåvidt hver dag, men vasker ikke håret de dagene jeg ikke trener. Trener som oftest 4 ganger i uken, av og til 5.
Gjest Timber Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Trener uten sminke, men dusjer alltid etter trening. Går jo ikke rundt og er gjennomsvett hele dagen. Klær vaskes selvfølgelig samme dag som de brukes. Trener for det meste utendørs, så dusjer ikke alltid før trening om jeg bare er hjemme før jeg drar ut. Skal jeg derimot ut noen æren før trening, dusjer jeg før jeg drar.
Gjest Runforit Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Om jeg tar en joggetur på ettermiddagen så vasker jeg ikke av sminken. Dusjer alltid etterpå.
AdNauseam Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 (endret) Trener uten sminke!(Men så er jo jeg gutt...) Endret 21. januar 2015 av AdNauseam 1
Susan Sto Helit Skrevet 20. januar 2015 #9 Skrevet 20. januar 2015 Jeg fjerner sminken før jeg trener. (Men jeg trener hjemme da, så det er ikke så mye ekstra jobb.) Og så dusjer jeg alltid etter trening. Så lenge jeg trener jevnlig, blir det akkurat passe lenge mellom hver gang jeg dusjer og vasker håret, ved å bare gjøre dette etter trening.
melatonin Skrevet 20. januar 2015 #10 Skrevet 20. januar 2015 Sminker meg ikke før tening og tar av øyesminke før trening.
mijaa Skrevet 20. januar 2015 #11 Skrevet 20. januar 2015 Sminker meg så og si hver dag, så blir til at jeg trener med sminke. Jeg trener ca 3 ganger i uka, og dusjer og vasker håret hver dag.
Rainbow Skrevet 20. januar 2015 #12 Skrevet 20. januar 2015 Når jeg trener om morgenen tar jeg ikke på sminke først (det skulle tatt seg ut siden jeg trener hjemme). Når jeg trener på ettermiddagen beholder jeg på det jeg har og vasker det vekk når jeg dusjer. Når jeg skal jogge tar jeg på litt sminke. Dusjer alltid etter trening, er gjennomsvett! Men om jeg har trent på ettermiddagen og vet jeg skal trene igjen morgenen etter (10-12 timer etterpå), dusjer jeg gjerne bare kroppen og tar hårvasken etter neste økt.
Fionnuala Skrevet 20. januar 2015 #13 Skrevet 20. januar 2015 Trener som regel på ettermiddagen, etter jobb, og da har jeg sminke på. Hvis jeg trener på morgenen så trener jeg uten sminke og sminker meg etterpå. Dusjer alltid kroppen etterpå, men håret vasket jeg ca hver 2-3 dag.
isabell20 Skrevet 20. januar 2015 #14 Skrevet 20. januar 2015 Tar ikke av sminke for å trene hvis jeg allerede har det på, men sminker meg ikke bare for å dra på trening. Dusjer hver dag
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #15 Skrevet 20. januar 2015 Har alltid sminke på (på dagtid) og trener hver dag, så ja, da med sminke på. Dusjer ikke rett etter trening for jeg trener jevnt gjennom hele dagen. Dusjer etter siste økt for dagen hver dag, som oftest på kvelden det da.Anonymous poster hash: 2c552...70f
Timseh Skrevet 20. januar 2015 #16 Skrevet 20. januar 2015 Hvis jeg trener om morgenen, så dusjer jeg kropp og hår etterpå. Da trener jeg også uten sminke. Dersom jeg trener på kveld pleier jeg å dusje kropp på kveld, ta kur i håret, sove med det til morgenen etterpå også dusjer jeg kropp (igjen) og vasker håret
Lillemø Skrevet 20. januar 2015 #17 Skrevet 20. januar 2015 (endret) Trener slik jeg ser ut der og da! dvs, med sminke om jeg har sminke på den dagen. Dusjer alltid etter trening, men dusjer håret annenhver dag. Endret 20. januar 2015 av Lillemø
Inwe Skrevet 20. januar 2015 #18 Skrevet 20. januar 2015 Trener med det jeg har i tryne når jeg drar, det vil si med sminke om jeg har vært andre steder før på dagen, uten om jeg drar på trening i morgenen. Dusjer hver dag etter trening, men tar håret hver 3 dag. Evt skyller jeg det om det ble veldig svett. Om jeg dusjer det oftere blir det fryktelig tørt.
Høhø Skrevet 20. januar 2015 #19 Skrevet 20. januar 2015 Hvis jeg har hatt sminke på tidligere på dagen, så trener jeg med sminke. Men trener jeg tidlig, så gidder jeg ikke å ta på sminke. Dusjer hver gang etter trening, men ikke alltid jeg vasker håret.
Høhø Skrevet 20. januar 2015 #20 Skrevet 20. januar 2015 Hvis jeg har hatt sminke på tidligere på dagen, så trener jeg med sminke. Men trener jeg tidlig, så gidder jeg ikke å ta på sminke. Dusjer hver gang etter trening, men ikke alltid jeg vasker håret. Altså, hvis håret er blitt skittent og svett så vasker jeg det selvfølgelig, men hvis det ikke er blitt svett så bare har jeg i tørrshampoo og hårspray
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå