AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/90242863/ Er den ok? Vi vurderer å ha den som sofa i stuen. Den blir da brukt relativt mye da vi begge er studenter som tilbringer mye tid hjemme. Er den ok å ligge på, eller er den for hard? Vi prøvde den på IKEA, men var vanskelig å få et ordentlig inntrykk. Vet dere om en billig sovesofa som er bedre?Anonymous poster hash: f9ebd...480
Minya Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Den er knallhard og føles litt "skeiv" å sove på. Ihvertfall den som ser helt lik ut som venninna mi har. Som sofa er den ganske ålreit å sitte i. Har igrunnen ikke vært borti så mange sovesofaer, men de fleste av dem har vært harde å sove på.
kluss Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 kjøp overmadrass! det hjelper masse, og så kan den oppbevares i rommet under sofaen. 1
Bondenisse Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Jeg hadde den, med overmadrass var den god å sove på, men til middagshvilen ble sprekken mellom sofa og sjeselongdelen ett hat. Men helt grei å sitte i. Det er ikeakvalitet, laget av sponplater så ikke forvent at den varer evig. Men helt fin til studietiden
ejlisothilie Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 Jeg syns den funker fint, jeg Men jeg liker harde senger. Ville anbefalt en overmadrass, blir litt ekle sprekker om man skal slve der flere netter på rad.
Gjest Haaploes Skrevet 22. januar 2015 #6 Skrevet 22. januar 2015 Digg å sove i, men vår ble sittet ihjel ganske fort av normal bruk. Eneste grunnen til at den fortsatt lever er at vi snart flytter.
Anglofil Skrevet 22. januar 2015 #7 Skrevet 22. januar 2015 (endret) Nei, har denne i stedet for. Prøvesatt den du linker til og syntes den var hard og ikke så komfortabel. Men ser den vi har er ganske mye dyrere, så hvis det står om pengene kan jeg jo forstå at man velger den. Hvis ikke ville jeg valgt en annen sovesofa, men det må man jo selv føle på. Mvh Yvonne Endret 22. januar 2015 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #8 Skrevet 22. januar 2015 Takk for masse gode tips. Jeg har tenkt å kjøpe overmadrass til overnatting, men vi skal jo bruke den som sofa til daglig bruk også. Det er pengene det står om. Vi har ikke så mye å rutte med, og vil gjerne ha en sovesofa med sjeselong (?). Hvor fort vil den eventuelt bli slitt og ødelagt? Anonymous poster hash: f9ebd...480
@laide^ Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Den er helt super! Har hatt den i over 1 år, den ser og er like god som ny nå også. (Har 2 barn i hus) Den er litt hard å sitte/sove i, men dersom de som skal sove der gjennonsnittlig skal sove der en helg så går det helt fint! Fin pris det var blitt på sofaen også siden sist ser jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå