AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Er ikke det lite smart da? Et par som ble fratatt 3 barn for 3 år siden pga at mannen mishandlet to av barna planlegger nå å få ett barn til. De har ikke fått igjen de barna de mistet omsorgen for. Hun er sannsynligvis blitt gravid allerede da hun går åpent rundt og forteller om sine plager - som kan ligne graviditets symptomer. Dette virker lite smart og gjennomtenkt. Burde de ikke få igjen omsorgen for de andre barna FØR de setter igang med ny produksjon? Synes dette er egoistisk både overfor de barna som er fratatt og for det ev. barnet de venter/ får. Anonymous poster hash: ab828...8a1 3
miramis Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Høres jo genialt ut. Herregud. Mister sikkert den ungen og, det burde de. Og barnemoren er fortsatt med mannen selv om hun vet at han mishandlet barna? 7
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Hva har egentlig du med det å gjøre?Anonymous poster hash: 2c869...0cf 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Høres jo genialt ut. Herregud. Mister sikkert den ungen og, det burde de. Og barnemoren er fortsatt med mannen selv om hun vet at han mishandlet barna? Moren tror på mannens ord, og valgte mannen framfor barna. Jeg tror jo det at BV vil komme allerede på sykehuset og hente den ev. nye babyen. Jeg kan jo ikke tenke meg at de får beholde den når de allerede har mistet omsorgen for 3 andre. Ts Anonymous poster hash: ab828...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Hva har egentlig du med det å gjøre?Anonymous poster hash: 2c869...0cf Jeg regnet med det spørsmålet, for det er alltid noen som må komme med den type kommentarer her. Man må da få lov til å stille spørsmål her på forumet . om man har noe med det eller ikke. Hold deg heller unna tråder du ikke vil lese. Anonymous poster hash: ab828...8a1 15
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Moren tror på mannens ord, og valgte mannen framfor barna. Jeg tror jo det at BV vil komme allerede på sykehuset og hente den ev. nye babyen. Jeg kan jo ikke tenke meg at de får beholde den når de allerede har mistet omsorgen for 3 andre. Ts Anonymous poster hash: ab828...8a1 Ja, det vil sikkert skje. Men det er for meg ufattelig at ikke mor dro i fra far til barna for å kjempe tilbake sine egne barn.Anonymous poster hash: 43c9a...918 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Hva har egentlig du med det å gjøre?Anonymous poster hash: 2c869...0cf Misshandling av barn har vi alle med å gjøre!!Anonymous poster hash: a9f66...c08 18
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 Barnevernet følger nok godt med, det samme gjør helsestasjonen, blirnhun gravid igjen vil de nok følge opp. Desverre er ikke dette første gangen skjer, og det viser det vi og ser når folk som har mistet barna sine, de forstår ikke egen situasjon, det er bv som gjør feil og ikke forstår. I den beskrevne situasjonen så kan en jo mistenke, uten å være eller utgi seg for å være "politi", at det er far som pusher/ manipulerer mor? Og at mor er i fars "grep"?Anonymous poster hash: bdd6e...c00 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #9 Skrevet 20. januar 2015 De vil ikke automatisk miste det nye barnet. Eventuelt må det opprettes en ny sak og hele greia startes på ny. Nytt barn nye muligheter... Er for øvrig helt horribelt at hun velger mann foran barn. Anonymous poster hash: e4119...203 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #10 Skrevet 20. januar 2015 For å si det sånn.......legen hennes vil informere bv om at hun er gravid igjen som en bekymringsmelding. Men oddsen er svært stor for at hun mister det barnet å ja. Min kusine mistet fem etterhvert som de kom (med all rett), og hun var "bare" periodevis narkoman og tok faktisk vare på barna......skulle tro at hun lærte når hun mistet andre ungen, men nei da.... Anonymous poster hash: 11105...064 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #11 Skrevet 20. januar 2015 Ja, det vil sikkert skje. Men det er for meg ufattelig at ikke mor dro i fra far til barna for å kjempe tilbake sine egne barn.Anonymous poster hash: 43c9a...918 Ja, det er ganske utrolig. Tenker på de barna som er valgt bort til fordel for en mann... Misshandling av barn har vi alle med å gjøre!!Anonymous poster hash: a9f66...c08 Enig, man skal ikke være red for å bry seg i sånne tilfeller. Barnevernet følger nok godt med, det samme gjør helsestasjonen, blirnhun gravid igjen vil de nok følge opp. Desverre er ikke dette første gangen skjer, og det viser det vi og ser når folk som har mistet barna sine, de forstår ikke egen situasjon, det er bv som gjør feil og ikke forstår. I den beskrevne situasjonen så kan en jo mistenke, uten å være eller utgi seg for å være "politi", at det er far som pusher/ manipulerer mor? Og at mor er i fars "grep"?Anonymous poster hash: bdd6e...c00 Tror også at mor er kuet i dette forholdet. Håper hun får opp øynene en dag. De vil ikke automatisk miste det nye barnet. Eventuelt må det opprettes en ny sak og hele greia startes på ny. Nytt barn nye muligheter... Er for øvrig helt horribelt at hun velger mann foran barn. Anonymous poster hash: e4119...203 Oj, merkelig. Man er da ikke mer egnet som foreldre om man får et nytt barn For å si det sånn.......legen hennes vil informere bv om at hun er gravid igjen som en bekymringsmelding. Men oddsen er svært stor for at hun mister det barnet å ja. Min kusine mistet fem etterhvert som de kom (med all rett), og hun var "bare" periodevis narkoman og tok faktisk vare på barna......skulle tro at hun lærte når hun mistet andre ungen, men nei da.... Anonymous poster hash: 11105...064 Ganske utrolig og ikke minst egoistisk. Sånne mennesker har vel bare tanke for seg selv og sine ønsker. Anonymous poster hash: ab828...8a1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #12 Skrevet 20. januar 2015 Hva har egentlig du med det å gjøre?Anonymous poster hash: 2c869...0cf Jepp. Typisk KG svar. Alltid noen som bare må komme med slike dumme kommentarer. Gå å lek i trafikken du Anonymous poster hash: 9ae5c...3a4 3
Rotemor Skrevet 20. januar 2015 #13 Skrevet 20. januar 2015 Moren til Christopher fikk 2 barn med mannen som ble dømt til drap på hennes sønn. Det er ikke uvanlig å få ny barn. Men jeg mener de "mangler noe". Empati feks.. Evnen til å sette seg inn i andres følelsesliv er nok svært begrenset. Uff. Bisarre folk. 3
sweety pie Skrevet 21. januar 2015 #14 Skrevet 21. januar 2015 Moren til Christopher fikk 2 barn med mannen som ble dømt til drap på hennes sønn. Det er ikke uvanlig å få ny barn. Men jeg mener de "mangler noe". Empati feks.. Evnen til å sette seg inn i andres følelsesliv er nok svært begrenset. Uff. Bisarre folk. Gikk hun ikke fra mannen 😳
Rotemor Skrevet 21. januar 2015 #15 Skrevet 21. januar 2015 Gikk hun ikke fra mannen Nei. Barna kom etter hans død... Får vondt av å tenke på det. Begge de barna var i fosterhjem sist jeg leste om det. 2
sweety pie Skrevet 21. januar 2015 #16 Skrevet 21. januar 2015 Nei. Barna kom etter hans død... Får vondt av å tenke på det. Begge de barna var i fosterhjem sist jeg leste om det. Blir helt kvalm av å tenke at hun fikk barn med han når han ja... 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #17 Skrevet 21. januar 2015 Nei. Barna kom etter hans død... Får vondt av å tenke på det. Begge de barna var i fosterhjem sist jeg leste om det. Får helt vont jeg. Noen mennesker eier rett og slett ikke skam.Anonymous poster hash: 43c9a...918 2
KatyP Skrevet 21. januar 2015 #18 Skrevet 21. januar 2015 Det er synd på slike mennesker, som ikke evner å se at det de gjør er galt. Det er enda mer synd på barna.. Huff😔
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #19 Skrevet 21. januar 2015 Moren til Christopher fikk 2 barn med mannen som ble dømt til drap på hennes sønn. Det er ikke uvanlig å få ny barn. Men jeg mener de "mangler noe". Empati feks.. Evnen til å sette seg inn i andres følelsesliv er nok svært begrenset. Uff. Bisarre folk. Men hun har ikke omsorgen for disse barna, heldigvis.Anonymous poster hash: 7fad8...f2c
Rotemor Skrevet 21. januar 2015 #20 Skrevet 21. januar 2015 Men hun har ikke omsorgen for disse barna, heldigvis.Anonymous poster hash: 7fad8...f2c Nei, som jeg har skrevet er de i fosterhjem. Duer ganske gal når du velger å ta sjansen på å miste FLERE barn... De færreste av oss kan forestille oss hvordan man går videre med livet etter et sånt tap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå