Gjest HappyWaffle Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Jeg har alltid vært en fisk i vannet og vil begynne å bruke det til å avlaste muskler og ledd. Jeg er ikke kresen, men jeg har ikke så fryktelig god råd. Hvor kan jeg svømme for en billig penge? Tenker å svømme 1-2 ganger i uken. Jeg bor ved tøyenbadet, er det en ide? Tar gjerne imot alle tips dere har om svømmehaller i Oslo
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 http://www.oslosurf.com/Guider/Aktiviteter/Sv_mmehaller/ Anonymous poster hash: 7e474...877
Wiggins Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Sist gang jeg var på Tøyenbadet var for en del år siden, da kosta det nesten 70 kroner der, og det koster sikkert ikke noe mindre nå. Etter min oppfatning har Studentidretten det beste treningstilbudet i Oslo, www.sio.no. Hvis du ikke er student betaler du dobbelt så mye som en student, men fremdeles ikke mer enn 450 i måneden. For det får du tilgang til svømmehallen i Domus Athletica ved Ring 3 og alle andre treningssentra SIO har med trimrom og klatrevegger. Det store minuset med svømmehallen i Domus Athletica er at de fleste kveldene er halve bassenget opptatt til svømmegruppa i OSI, svømmekurs for voksne o.l., sjekk timeplanen. Hvis du har anledning til å trene på dagtid er det derimot genialt, hvis du kan trene midt på dagen har du omtrent bassenget for deg selv. Det store plusset med svømmehallen i Domus Athletica er at det er varmtvannsbasseng ved siden av, der du kan ligge og slappe av etter en svømmetur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå