AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Har vært en del diskusjon angående musikkvideoen "Snoppen og snippan" i det siste, som jeg hørte ble 18 års grense på. For å være ærlig synes jeg den er utrolig morsom. Måtte bare le! Hva synes du? Synes du dette er noe man bør/kan vise barna sine? Jeg personlig ville ikke hatt noe direkte i mot det. Synes den var artig. Som barn så jeg på Trond Viggo "Kroppen vår", og der fikk vi se nakne kropper og kjønnsorgan. Det er ikke så "grovt" som mange skal ha det til. Synes jeg. Men så har jeg ikke barn enda, så jeg vet ikke hva foreldre tenker om det. Jeg ville kanskje ikke satt på denne videoen for barna mine sånn helt plutselig, men om det poppet opp på TV hadde jeg nok latt den stå på. Tror barna hadde syntes den var morsom. Men hva tenker du? Video: https://www.youtube.com/watch?v=8Wp9iNINHMc#t=50 Anonymous poster hash: 5c094...19b
Gjest Hummels Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Jeg skjønner ikke poenget med å lage figurer av kjønnsorgan. Barn lærer om det på andre måter likevel. Lol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå