Gjest ~ Fast bruker ~ Skrevet 5. august 2004 #1 Del Skrevet 5. august 2004 Det er nå 4,5 mnd siden jeg sluttet med p pillen og i denne syklusen er første gangen jeg har merket litt el slim da jeg tok slim testen. For det er el slimet som blir som en lang sytråd mellom fingrene og ikke det hvite sklisset som bare blir "nuppete"? Hadde dette på mandag, og tirsdag. Tirsdag hadde jeg og masse uggenheter i kroppen så jeg er rimelig sikker på at dette var el. Klarte å prikke inn attentat på mannen på natt til tirsdag så timingen kunne vel kasnskje ikke vært bedre..... Nå er det bare å vente i ca 2 uker til.... HUMF: tiden går så sakte når en ønsker den skulle gått kjapt :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 5. august 2004 #2 Del Skrevet 5. august 2004 Kjenner følelsen, ja! Dette blir spennende, krysser fingrene for at det klaffer! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. august 2004 #3 Del Skrevet 5. august 2004 Venting er noe dritt ja!!!! Håper at det lykkes for dere!! Krysser fingre og tær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå