Gjest Frida Skrevet 28. juni 2002 #1 Skrevet 28. juni 2002 Vi har nå diskutert frem og tilbake om vi skal gifte oss i Norge eller i utlandet. Det var da jeg kom opp med denne ideen. Vi gifter oss her i Norge,i kirken,og innviterer alle til f.eks. snitter og kaffe- kaker. Når dette er over dra vi rett til Gardermoen og reiser av sted. Hva synes dere om dette? Virker det litt smålig og ikke ha en brylluppsfest.
Anki1971 Skrevet 28. juni 2002 #2 Skrevet 28. juni 2002 Hvis det er det dere ønsker så syns jeg dere skal gjøre det Jeg tror på å velge å feire dagen sånn som man vil ha den selv, ikke å velge etter hve gjestene forventer Tross alt er det deres dag. Lykke til
Sannasol Skrevet 28. juni 2002 #3 Skrevet 28. juni 2002 Hei! Dette synes jeg hørtes helt FLOTT ut! :D Det blir som en mottakelse, og da er det slik det er. Skriv i innbydelsene at det er en mottakelse med Snitter, kaffe, kaker og brudevals. Tenk så deilig å bare dra på bryllupsreise rett etterpå. Dette kunne jeg tenke meg å gjort selv, men det er nok litt sent nå, innbydelsene er sendt. Synes ikke det er smålig, men veldig fint at dere gjør det som dere selv vil.
'Lilly' Skrevet 28. juni 2002 #4 Skrevet 28. juni 2002 Ja, dette synes jeg så absolutt går ann. Det er dere som bestemmer hva slags bryllup dere skal ha. Tenk så mange som feirer bryllupet sitt på så mange forskjellige måter. Syntes det høres fantastisk ut, og så lenge dere er fornøyde, er alt bare fryd og gammen. Det tror jeg deres gjester også vil synes. Lykke til!
jbkaarud Skrevet 28. juni 2002 #5 Skrevet 28. juni 2002 Jeg synes også dere skal gjøre slik som dere har lyst til. Dette skal jo være deres dag! Håper dere får det til som dere vil :D
Gjest Frida Skrevet 29. juni 2002 #6 Skrevet 29. juni 2002 Tusen takk for mange positive tilbakemeldninger. Dere er greie dere. Vi har ikke klart å finne en dato enda da, men det kommer nok. Har dere brukt lang tid på forberedelser?? Stor klem til dere fra Frida
NinaS.G Skrevet 29. juni 2002 #7 Skrevet 29. juni 2002 Jeg begynte et år i forveien, men det var mange ting jeg ikke fikk gjordt før etter tiden nærmet seg...Det viktigste først var å få booket kirke og lokaler. :D Resten har jeg bare kost meg med underveis, men nå begynner vi å stresse litt...5 uker igjen..
Gjest Qlio Skrevet 30. juni 2002 #8 Skrevet 30. juni 2002 Jeg booket vår dato sist uke. 7.SEPTEMBER!!! Vi skal gifte oss i norsk kirke (vurderte sterkt å gifte oss i Miami, men valgte Norge pga. min familie og våre venner) og skal spise med forlovere samt deres samboere etterpå. Kjempefornøyd!!!! Etterpå reiser vi til hotell og feirer bryllupsnatten. Mamma sponser vielse (3.400 kr siden vi ikke sokner til kirken), bryllupsnatt (2.500 kr) samt ringer (3-4.000 kr). Hun er bare overlykkelig for at hun får se meg som brud......... Glad i deg, mamma!!!!
Engel Skrevet 1. juli 2002 #9 Skrevet 1. juli 2002 Syns det høres ut som en kjempegod ide! Kunne gjerne gjort det samme selv, men det er litt vanskelig siden familiene våre kommer fra to forskjellige kanter av landet, noe som gir litt for lang reisevei til at jeg syns jeg kan kutte bryllupsfesten. Vil jo ha dem der på dagen vår!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #10 Skrevet 1. juli 2002 Jeg kjenner ei som gjorde det slik og det ble vel mottatt og det var jo kjempeflott. Dersom dere føler at dette er det rette så go for it
Ambrosia Skrevet 1. juli 2002 #11 Skrevet 1. juli 2002 Hei!! jeg synes det hørtes veldig bra ut.Kunne tenkt noe slikt selv, men vi har familie på to forskjeliige steder i landet. Så vi giftet oss på Mallorca den 19.juni. Ambrosia
Furstina Skrevet 2. juli 2002 #12 Skrevet 2. juli 2002 Hei Frida, gör som ni vill! Liten fest, stor fest, ingen fest, middag, kaffe och kakor eller i alla hemlighet. Det är ERAT bröllop! Om ni vill ha det litet och resa utomlands på bröllopsresa direkt efteråt har jag kanske ett litet tips. På Arlanda har de fina vigselrum med möljighet till champagne, snittar, kaffe och tårta efteråt. Det finns både möjlighet till borgerlig och religiös vigsel. Kanske det finns något liknande på Gardermoen? Det är ett enkelt sätt att vigas och samtidigt ge familjen en möjlighet att närvara (du bodde i Akershus inte sant?) utan att få det extra krånglet med papper utomlands. Lycka till!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå