^me^ Skrevet 5. august 2004 #21 Skrevet 5. august 2004 jess, det var meg som sa det ja..var bare ikke pålogget..
Gjest Myumi Skrevet 5. august 2004 #22 Skrevet 5. august 2004 er det ikke henne da? hmm..trodde det jeg :klø: Finner det lite sannsynlig at en jente som skriver såpass detaljert om sex og har en kjæreste som slår faktisk bruker ett bilde av seg selv.
Belle Skrevet 5. august 2004 #23 Skrevet 5. august 2004 Finner det lite sannsynlig at en jente som skriver såpass detaljert om sex og har en kjæreste som slår faktisk bruker ett bilde av seg selv. Helt enig!
Cilla Skrevet 5. august 2004 #24 Skrevet 5. august 2004 er det ikke henne da? hmm..trodde det jeg :klø: Det er det jeg har sagt hele tiden. Er skråsikker på det sitter noen fjortiser og ler seg ihjel mens de skriver innlegg med et eller annet stakkars mobbeoffer som avatar :evil: Her bør moderator sjekke opp litt
punkyB Skrevet 5. august 2004 #25 Skrevet 5. august 2004 Her har man jo lov til å skrive hva man vil iflg. de aller fleste trodde jeg :blunk: Er jo ikke verre enn at man lar være å svare evnt. så er det jo ikke så morsomt lenger
Gjest Myumi Skrevet 6. august 2004 #26 Skrevet 6. august 2004 Er skråsikker på det sitter noen fjortiser og ler seg ihjel mens de skriver innlegg med et eller annet stakkars mobbeoffer som avatar :evil: Helt enig! Jenta på bildet kan være et mobbeoffer på en lokal skole og siden de fleste elever har tilgang til internett vil jeg tippe at jenta på bildet har det ganske fælt nå.
Bø Skrevet 6. august 2004 #27 Skrevet 6. august 2004 Cilla skrev: Er skråsikker på det sitter noen fjortiser og ler seg ihjel mens de skriver innlegg med et eller annet stakkars mobbeoffer som avatar Helt enig! Jenta på bildet kan være et mobbeoffer på en lokal skole og siden de fleste elever har tilgang til internett vil jeg tippe at jenta på bildet har det ganske fælt nå. Det var det første som slo meg også. Dette så muffens ut...
Gjest Myumi Skrevet 6. august 2004 #28 Skrevet 6. august 2004 Ekspertene sier jo at internett har blitt det nye mediumet for mobberne- og det å skrive intime og til dels perverse ting og sette ved ett bilde av ett mobbeoffer så det skal se ut som om det er hun som skriver det er jo temmelig effektivt.
^me^ Skrevet 6. august 2004 #29 Skrevet 6. august 2004 Finner det lite sannsynlig at en jente som skriver såpass detaljert om sex og har en kjæreste som slår faktisk bruker ett bilde av seg selv. når jeg ser over innleggene så ser det ganske sannsynlig ut ja... ikke bra!
Brunhilde Skrevet 6. august 2004 #31 Skrevet 6. august 2004 Sorry ass, men dette var bare morsomt. Hvorfor det?
dreamy Skrevet 6. august 2004 #32 Skrevet 6. august 2004 Jeg greier ikke å ta dette alvorlig, ble litt lattermild heller ... Beklager hvis det virkelig er "seriøst" ment..
Catus Skrevet 6. august 2004 #33 Skrevet 6. august 2004 Synes faktisk ikke at dette er morsomt i det hele tatt jeg... Tenk hvis dette virkelig er mobbing... Men uansett har jeg vanskelig for å ta innleggene seriøst! Mobbing eller ikke (Motsier kanskje meg selv nå, men slik er det bare...beklager).
Gjest anonym 1 Skrevet 6. august 2004 #34 Skrevet 6. august 2004 :o Helt alvorlig talt, det sies at han slår, men at hun syntes det ikke gjør noe? Det sier litt om henne selv ikke sant? Herregud. Og valnøtter i trusen??? Beklager altså, men dette virket for dumt. måtte bare svare jeg da.
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #35 Skrevet 6. august 2004 Finner det lite sannsynlig at en jente som skriver såpass detaljert om sex og har en kjæreste som slår faktisk bruker ett bilde av seg selv. Jeg tenkte ikke over at det kunne være mobbing en gang. Føler meg litt dum. Det virker veldig sannsynlig.
dreamy Skrevet 6. august 2004 #36 Skrevet 6. august 2004 Jeg tenkte ikke over at det kunne være mobbing en gang. Føler meg litt dum. Det virker veldig sannsynlig. Det var meg som skrev denne
Gjest LoisLane Skrevet 6. august 2004 #38 Skrevet 6. august 2004 Moderator? Dette hadde vært morsomt hvis det ikke var for bildet. Nå ble det bare ekligt.
Melissa Gioberti Skrevet 6. august 2004 #39 Skrevet 6. august 2004 Jeg har en stor lidenskap for mat, og da også innen det sexuelle. Ville bare vite hvor utbredt dette var. Kjæresten min tar meg oftere med en banan/agurk/gullerot enn med penis sin, og når jeg går ut pleier jeg ofte å stappe trusa full av valnøtter, det føles så deilig når jeg gnisser med lårene (ikke så vanskelig jeg er jo så stor ) Liker også å legge store matretter utover kjæresten slik som kyllingvinger og alt annet knask. Jeg får diaré av krem og sjokoladesaus, og tro meg: Vi prøvde det også men det var ikke vår greie asså. Og en annen sak - hvorfor kommer det fiselyder i magene våre hver gang vi har sex? Ikke ut av rompa da men på selve magen? For det er så flaut og typen min finner dette turnoff og slo meg en dag i ansiktet mitt siden jeg ødela. Det var litt godt, men jeg liker bedre matsexen Han er litt voldelig i blant men så lenge vi vet vi elsker hverandre, bryr jeg meg ikke. Takk for svar på forhond, jenter vær så snill og svar nå da PS! Stakkars personen på bildet..hun er vel uskyldig i alt dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå