Gå til innhold

Mat...

Fremhevede innlegg

Gjest Veslepuz
Skrevet

Jeg har en stor lidenskap for mat, og da også innen det sexuelle. Ville bare vite hvor utbredt dette var.

Kjæresten min tar meg oftere med en banan/agurk/gullerot enn med penis sin, og når jeg går ut pleier jeg ofte å stappe trusa full av valnøtter, det føles så deilig når jeg gnisser med lårene (ikke så vanskelig jeg er jo så stor :) )

Liker også å legge store matretter utover kjæresten slik som kyllingvinger og alt annet knask. Jeg får diaré av krem og sjokoladesaus, og tro meg: Vi prøvde det også men det var ikke vår greie asså.

Og en annen sak - hvorfor kommer det fiselyder i magene våre hver gang vi har sex? Ikke ut av rompa da men på selve magen? For det er så flaut og typen min finner dette turnoff og slo meg en dag i ansiktet mitt siden jeg ødela. Det var litt godt, men jeg liker bedre matsexen ;)

Han er litt voldelig i blant men så lenge vi vet vi elsker hverandre, bryr jeg meg ikke.

Takk for svar på forhond, jenter vær så snill og svar nå da ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry Veslepuz men jeg greier ikke ta innleggene dine seriøst lenger, du skrev et annet sted at du har 0 venner og nå har du plutselig en kjæreste??

Skrevet

Og jeg synes det er lite hyggelig gjort om du har lagt inn bilde av noen andre enn deg selv som avatar.

Gjest Veslepuz
Skrevet

Mere kommer jo ettersom du snakker med dem, skal du ha hele livshistorien min i ett innlegg kansje????

For jeg FØLER jeg ikke har venner men kjæresten min er der ALLTID for meg! Men er det ikke sak og ikke person vi diskuterer her da?!?!?

Skrevet

:o :hoho:

ok...jeg skal prøve og ta meg i sammen og ta dette seriøst...

du har tydeligvis en mat-fetish.

helt normalt!

noen tenner på strømpebokser,bleier og wet sex osv..du tenner på mat sex..

hva du får diare av vil jeg helst ikke vite :kvalm:

jeg vet ikke helt hvor du vil..menmen..han typen din hørtes ikke helt stabil ut da han plutselig begynder og slå deg under sexen?

ikke bra!

prompelydene kommer av at han presser luft inni deg og da blir det motstand når han kommer inn i deg og da blir det en ufrivillig fis..flaut nåkk..men ikke din feil!

slår han deg!

gå i fra han så fort du får tjangs!

tror det var alt jah...

Skrevet

hehe..

dette kan bare ikke være seriøst! Jeg håper dette ikke er seriøst..

Om det er seriøst.. dump typen med en gang! Uten spørsmål...

Skrevet

Du skrev i innlegg om å flytte sammen at kjæresten din ikke er voldelig allikevel. Her har du ikke rettet på at han ikke er det i alle fall, selv om du har skrevet mer etterpå.

Skrevet

Datan hang seg opp, trykket ok litt mange ganger kanskje..!

Skrevet

Hadde dumpet denne typen på flekken med mindre jeg hadde synes slik oppførsel var 110% OK og var helt fornøyd med å ha sex på denne måten.

Skrevet

SLÅR han deg??

Også vil du fortsette og være sammen med han,fordi dere elsker hverandre??

Hadde han elsket deg,jenta mi, hadde han ikke slått deg.

Men du holder kanskje ut da,med mat sex, og sex mishandling.

det er ikke min stil, men hvis det tenner deg,så lykke til..

han er jo ikke stabil da...

Di prompelydene på magen,kommer sikkert av at dere er svette,da kommer slike lyder. :tunge1:

Men han har ingen rett til og slå deg av den grunn.

Drittsekk,vil jeg kalle det... Sorry :evil:

Skrevet

Kanskje det er en grunn til at han TAR deg med en gulrot,agurk...

Valnøtter i trusa???????????????????????????????????

Der mista jeg lysten på favoritt nøttene mine.. tusen takk..... :(

Gjest gjest1
Skrevet

Men hun sier jo hun liker å bli slått da.. hmmm hmmm men i trynet? Jaja hver sin lyst! Det med nøttene var bare nasty, minner om ei venninne som fortalte meg at dahun var 7 år stappet hun hardplastikk bondegårdyr i trusa og gikk rundt med de haha!

Skrevet

Valnøtter i trusa faktisk. :ler: (kunne ikke dy meg)

Skrevet

ehem,dette ble litt vell for " sprøtt" for meg :tunge1:

Skrevet

Greit at folk har sine ting når det gjelder sex altså..

Men nå når jeg har hørt dette med og ha val nøtter og plastikk dyr oppi dåsa,går det litt over grensen for meg!!

Det må jo være noe da,når han tar henne med en gulrot,agurk eller banan,og ikke med sin egen penis en gang!! Enten er det noe feil, ellers så orker han ikke tanken på dyppe P.kken i henne!!

Noe feil er det i alle fall......... :ler:

Men plastikk dyr og val nøtter!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :-?

I trusa???????? :hoho::hoho: :-? :o

Skrevet

Har vanskeligheter med å ta dette emnet seriøst!

:klø:

Skrevet

Jeg synes skikkelig synd på jenta som du bruker som avatar. Mod. burde vurdere å fjerne den. Vold og mishandling er ikke noe å spøke med.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes skikkelig synd på jenta som du bruker som avatar. Mod. burde vurdere å fjerne den. Vold og mishandling er ikke noe å spøke med.

er det ikke henne da?

hmm..trodde det jeg :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...