Gå til innhold

Hva skal jeg ha på meg i bryllupet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke så jentete av meg, lurer på om det er greit å gå i vanlige klær? Mannen min skal gå i dress, men jeg liker ikke å gjøre så mye ut av meg. Bryllupet er tradisjonelt i kirken med stor seremoni i et lokalt klubbhus. Noen svarte olabukser og en blå skjorte er det jeg har tenkt, bruker ikke sminke men har naturlig langt slett brunt hår. Noen tanker?

Anonymous poster hash: b9538...c5c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg virkelig ikke. Det finnes mange ujålete kjoler du kan velge.

Anonymous poster hash: d8923...8d6
  • Liker 9
Skrevet

Hva med bunad?

Anonymous poster hash: 4148c...98e
  • Liker 3
Skrevet

Det er DITT bryllup, du kan ha på deg det du vil😊

• Liker 1
Skrevet

Nei det synes jeg virkelig ikke. Det finnes mange ujålete kjoler du kan velge.

Jaha, har du noen forslag? Send gjerne link! Liker å tro jeg er åpen for å gå med kjole, men er bare så usikker. Derfor jeg tenkte å "safe" med min vanlige stil i hverdagsklær. :sol:

Skrevet

Synes du burde funnet en kjole. Den trenger ikke å være hvit og lyse prinsesse. Den må heller ikke være lang. Finn en som passer deg. En enkel en kanskje? Du kan jo kanskje prøve å sette opp håret på en litt annen måte også? :) Også kanskje noen fine, enkle ballerinasko hvis du ikke liker å bruke høye hæler.

• Liker 2
Skrevet

Det er DITT bryllup, du kan ha på deg det du vil

Takk for svar :laugh:. Jeg har fått litt kritikk da jeg fortalte mor og mann om planen, derfor jeg tenkte å spørre her!

Skrevet

Hva med bunad?

Eier dessverre ikke bunad, men tror kanskje det kunne vært en mulighet for ser ikke på det som veldig jentete.

Er det mulig å leie bunad noe sted?

Skrevet

herregud går det mulig...............................

Anonymous poster hash: 447de...38f
  • Liker 1
Skrevet

Eier dessverre ikke bunad, men tror kanskje det kunne vært en mulighet for ser ikke på det som veldig jentete.

Er det mulig å leie bunad noe sted?

Det er det. Søk på nettet, det finnes flere steder hvor det er en mulighet.

Skrevet

Hva ville du hatt på deg om du skulle være gjest i et bryllup eller på middag på finere restaurant? Du ville vel ikke gått i "hverdagsklær"?

Synes absolutt du skal pynte deg, ellers pådrar du deg bare masse negativ oppmersomhet.

Men tenk enkel kjole. En tradisjonell bryllupskjole styrer du selvfølgelig klart unna :)

Anonymous poster hash: 8fb0d...4da

• Liker 2
Skrevet

Du har droppet kjolen og de blå skoene da forstår jeg?

• Liker 1
Skrevet

hva med en buksedress?

Skrevet

Du har droppet kjolen og de blå skoene da forstår jeg?

Hva mener du??

Skrevet

hva med en buksedress?

Mener du en snekkerbukse? Har faktisk et utvalg av dem, mulig det er et godt alternativ ja. Takk for innspill :laugh:

Skrevet

Takk skal du ha, dette var god inspirasjon. Redd for at jeg vil føle meg ukomfortabel med noe sånt, har funnet en jeg tenker kan passe bedre til meg. http://3.bp.blogspot.com/_yQuRTgxRUGQ/RiuQR1Se9QI/AAAAAAAAAkw/ydqQFoevfB8/s400/ssssssssssssssssssssss.JPGKunne denne vært noe?

Den var jo fin men jeg fikk litt strandkjolefølelse av den. Men snittet er veldig kledelig til de fleste. Hva med et lignende snitt men i et mer ekslusivt materiale?

Hva synes du om denne? http://weddinggownyes.com/images/81/2530.jpg

Skrevet

Mener du en snekkerbukse? Har faktisk et utvalg av dem, mulig det er et godt alternativ ja. Takk for innspill :laugh:

Mente slik som dette eller som Ellen Degeneres pleier å gå.

Skrevet

Det er DITT bryllup, du kan ha på deg det du vil

Det er da vitterlig hennes OG mannens bryllup! Om han ønsker at de skal pynte seg, så må hans mening også bli hørt. Om du skulle giftet deg i pen hvit kjole og mannen ønsket å gå i grilldress fordi han ikke var så fan av å pynte seg, hadde det vært ok?

TS, det finnes mange enkle pene kjoler, du trenger ikke en prinsessebløtkakekjole for å gifte deg. Jeg ville dratt i en butikk og prøvd noen, kanskje ombestemmer du deg når du ser at det kan se fint ut.

Jeg ville syntes det var kjemperart om jeg kom pent pyntet i bryllup og bruden gikk kledd i hverdagsklær mens mannen var i dress...

Anonymous poster hash: ede98...3e9

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...