AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Kan det virkelig stemme? Brukt spray i to uker nå, uten å få mensen. Tenkte at jeg får vel ta en test bare for å forsikre meg, hver gang jeg tester så kommer mensen magisk en time senere.. Lagt ved testen - den dr jo positiv! Men kjennes ut som mensen er på vei.. Prøvd i tre og et halvt år uten resultat og med en gang jeg er k gang med ivf lykkes vi - kan vi være så heldige?! Vil ikke tenke for positivt, kan synarela påvirke testen? Og burde jeg spraye i kveld og morgen tidlig? Æsj.. Blir så usikker, og kjennes virkelig som at mens er rett rundt hjørnet 😞Anonymous poster hash: 588d4...8d7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Fikk jeg med fil?Anonymous poster hash: 588d4...8d7 1
NudePink Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Kan det virkelig stemme? Brukt spray i to uker nå, uten å få mensen. Tenkte at jeg får vel ta en test bare for å forsikre meg, hver gang jeg tester så kommer mensen magisk en time senere.. Lagt ved testen - den dr jo positiv! Men kjennes ut som mensen er på vei.. Prøvd i tre og et halvt år uten resultat og med en gang jeg er k gang med ivf lykkes vi - kan vi være så heldige?! Vil ikke tenke for positivt, kan synarela påvirke testen? Og burde jeg spraye i kveld og morgen tidlig? Æsj.. Blir så usikker, og kjennes virkelig som at mens er rett rundt hjørnet 😞Anonymous poster hash: 588d4...8d7
Biloba Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Gratulerer så mye:-):-) Synarela startes mellom eggløsning og mens, så befruktning og festing kan skje. Synarela gir ikke falsk hcg. Du er gravid! 1
Biloba Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Og selvfølgelig: Slutt med Synarela med en gang. 1
NudePink Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 😃 er bare så redd for at jeg plutselig får mensen i kveld også har jeg ødelagt alt med å slutte på spray 😜 ikke sunket helt inn ennå tror jeg..
Gjest Solstråla88 Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Gratulerer! Synes alltid det er koselig å lese om langtidsprøvere som endelig lykkes😊 1
NudePink Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Tusen takk 😀Kan ikke helt tro det selv... Men ikke noe mer synarela på meg, og får vel ringe ivf-avd på Ullevål i morgen også 😁 tatt 3 tester nå, alle positive men flyr på toalettet og sjekker om mens har meldt sin ankomst innimellom testingen, Hehe, helt uvirkelig 💜
Gjest Skrevet 19. januar 2015 #9 Skrevet 19. januar 2015 Gratulerer, nå ble jeg veldig glad på en fremmeds vegne! :D 1
Ayesh Skrevet 20. januar 2015 #10 Skrevet 20. januar 2015 Masse gratulasjoner fra meg. Og kan hvem som helst bruke synarela 1
NudePink Skrevet 20. januar 2015 #11 Skrevet 20. januar 2015 Tusen takk, jenter :-) og ikke minst, lykke til tde av dere som prøver :-) Ringte sykehuset i dag, og skal på ultralyd i februar <3 For en deilig start på året
Biloba Skrevet 20. januar 2015 #12 Skrevet 20. januar 2015 Masse gratulasjoner fra meg. Og kan hvem som helst bruke synarela Synarela brukes for å sette kroppen i en hormonell situasjon som overgangsalder. Det brukes som innledning til prøverørsforsøk med lang protokoll, for å hindre at kroppen løsner egg før den skal. Eggmodning gjøres da ved hormonsprøyter. Den brukes også ved enkelte andre tilstander, som for å dempe endometriose. Synarela i seg selv hindrer fruktbarhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå