AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Hvilket reisemål er best, og hvorfor? Tenker 2 uker i august/september, og har funnet hotell på begge plassene. Anonymous poster hash: 6c627...e97
Dricka Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Jeg var veeeldig fornøyd med Cala Millor. Veldig pent der
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Jeg har vært mye på Mallorca, og også reist rundt med bil flere ganger. Jeg har ikke bodd noen av stedene du nevner, men har besøkt begge på dagsturer. Jeg ville definitivt ha valgt Cala d'Or fremfor Cala Millor, førstnevnte er både større, koseligere, og har (synes jeg) bedre restauranter. Anonymous poster hash: 0c48e...a99
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #4 Skrevet 21. januar 2015 Tusen takk for svar Anonymous poster hash: aa2b5...e8f
Durinur Skrevet 22. januar 2015 #5 Skrevet 22. januar 2015 På Cala d'Or er det finest, men jeg synes det kan føles litt trangt der til tider. Dersom dere har planer om å ligge mye på stranda er nok kanskje Cala Millor er bedre alternativ, da det er mye større strandsone der. Strendene i Cala d'Or er likevel fine, og det er lite bølger der. Problemet er bare at det ofte er stappfullt med folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå