Gå til innhold

Kosttilskudd/pre-workout

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hva kan jeg ta for å holde ut lenger på trening? Hovedsakelig styrketrening.

Anonymous poster hash: e11b2...3a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må trene, det kommer seg etterhvert. Det er ingen magisk ting "du kan ta", ting tar TID

Anonymous poster hash: 30834...b41
Skrevet

PWO er stort sett bare stimulanter som har liten eller moderat effekt. PWO som har god effekt inneholder som oftest noe som ikke er lovlig. Det er dog godt mulig at det er en viss placeboeffekt av å "ta" noe før trening.

PWO vil nok ikke få deg til å få bedre utholdenhet eller utholdende styrke. Det er nok bare trening som kan gjøre. Hold ut!

Det eneste kosttilskuddet som er lovlig og har en styrkeøkende effekt er kreatin.

• Liker 1
Skrevet

Får man vondt i magen av den slik som med kreatin? (de som får det da)

Jeg har ikke merket noe til magevondt, det jeg passer på derimot er å ikke i ta den for sent for da risikerer man å ikke få sove :P

Skrevet

Banan!

Anonymous poster hash: 3187c...6aa
Gjest Runforit
Skrevet

Spis karbohydrater rett før trening så får du energi. Banan, havregryn etc er nok. Man trenger ikke masse pulver for å yte bra på trening.

Skrevet

Spis karbohydrater rett før trening så får du energi. Banan, havregryn etc er nok. Man trenger ikke masse pulver for å yte bra på trening.

Føler meg så innmari tung om jeg spiser slikt før trening..

Noen erfaringer med fres tabletter eller andre slike tabletter som løses i vann?

Gjest Runforit
Skrevet

Føler meg så innmari tung om jeg spiser slikt før trening..

Noen erfaringer med fres tabletter eller andre slike tabletter som løses i vann?

Tung med en banan?

Fres er fine de, men ikke på tom mage. Blir det samme som kaffe på tom mage. Lett å bli skjelven/dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...