Gå til innhold

En liten utblåsning og for å se om noen deler mine synspunkter?.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe andre som tenker i litt like baner som meg med tanke på kjærlighet,barn og jobb?.

Jeg er 23 år gammel mann og har veldig lyst å finne en jente jeg etterhvert kan bli veldig glad i og etterhvert få en unge med.

Jeg vet det er et veldig stort ansvar og derfor føler jeg meg veldig lite klar for det samtidig som jeg gjerne vil ha en eller flere for det er slik jeg føler det. Jeg liker familie livet og jeg har ikke noe stort ønske om å måtte oppleve alt mulig rart før jeg blir gammel. Men selve synspunktet mitt på at jeg vil ha en unge og en god kjæreste som jeg etterhvert kan bli veldig glad i virker som en veldig distansert tanke hos mine venner og samfunnet generelt.

Jeg har en godt betalt jobb men jeg trives egentlig ikke så veldig å det var helt tilfeldig at jeg havnet her. Men når jeg forteller familie og venner at jeg ikke trives så godt og har lyst på nye utfordringer og en jobb jeg vil trives bedre i. Forteller de meg at jobb markedet er veldig usikkert og at jeg har en godt betalt jobb som mange skulle ønske de hadde. Det er ikke akkurat så motiverende å høre men jeg vil heler jobbe med noe jeg trives bedre med og studere litt på kvelds tid slik at jeg kan komme meg der jeg ønsker meg til slutt. Kommer sikkert til å tjene dårligere men jeg mener trivsel er veldig viktig. Jeg kommer til å slutte uansett hva venner og familie sier og gå den veien jeg føler er rett men det er så få som støtter dette og det er ikke alltid så kjekt.

Jeg drikker veldig sjeldent og for min del kunne jeg klart meg helt uten alkohol og rus. Det kan virke som om mange i det hele tatt trenger dette for å kunne overkomme sin sosiale frykt, er ihvertfall slik jeg føler det til tider og jeg er veldig glad i å være aktiv å gå på turer i fjellene og liker godt nye utfordringer men trives best her jeg er. Er litt synd mine gode venner ikke alltid er like lysten på å være aktiv og trene slik som jeg. Men jeg de er veldig gode venner fordi om jeg glad for jeg har dem.

Jeg er en helt normal oppegående mann med bra jobb osv. Men jeg tror kanskje jeg ser litt annerledes på ting en de fleste rundt meg ihvertfall og dette var vell bare en liten utblåsning samtidig for å høre om det er noen som deler noen av synspunktene mine?.

Takk for alle svar.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du spør om eller lurer på. Til en utblåsning å være synes jeg det der var ganske beskjedent.

:)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skjønner ikke helt hva du spør om eller lurer på. Til en utblåsning å være synes jeg det der var ganske beskjedent.

Spør egentlig ikke etter noe spesielt, lurer på om noen deler mine synspunkter til en hvis grad eller føler det likt som meg og samtidig få ut hvordan jeg føler det. Ja, har ikke så mye annet som bekymrer meg egentlig. Så det var vell en beskjeden utblåsning i forhold til mange andre utblåsninger her inne :danse:

Endret av Fenrir
  • Liker 1
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Altså, så snart du avviker fra den rette sti, så vil som regel alltid menneskene rundt deg stille spørsmålstegn ved dine valg. Slik er det bare.

Skrevet

Arbeid er en stor del av livet, og trivsel er veldig viktig for å få et godt liv. Jeg er veldig enig i dine synspunkter og tenker i samme bane selv. Så lenge familien har det greit økonomisk, kaver jeg ikke etter jobb med stor økonomisk vinning.

Anonymous poster hash: 2a842...0a3
Skrevet

Synes du virker som en moden ung mann med mange fornuftige holdninger jeg :) er nok av folk som ikke har andre verdier i livet enn å drekke og rote rundt og tjene mest mulig penger...

At du er måteholden med alkohol og ser deg selv som en som kan bli en stabil familiefar tror jeg er attraktivt for mange jenter...at du trener også. Og det er bare du som bestemmer om en jobb er givende for deg, det er ditt liv :)

klem fra jente 31

Skrevet

Synes du virker som en moden ung mann med mange fornuftige holdninger jeg :) er nok av folk som ikke har andre verdier i livet enn å drekke og rote rundt og tjene mest mulig penger...

At du er måteholden med alkohol og ser deg selv som en som kan bli en stabil familiefar tror jeg er attraktivt for mange jenter...at du trener også. Og det er bare du som bestemmer om en jobb er givende for deg, det er ditt liv :)

klem fra jente 31

Snilt sagt. Takk :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...