Gå til innhold

Dere som har knust iphone skjermen deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger mistet dere den i gulvet? Og var det inne eller på asfalt?jeg har mistet min inne tre ganger nå og den har enda ikke knust. Lurer på hvor mye den må tåle før den pleier å knuse?

Anonymous poster hash: 7eaa1...7e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mistet den uendelig mange ganger, men de to gangene skjermen har knust har det vært på flisgulv med fronten på telefonen ned. :frown:

Skrevet

Flisgulv. Var ikke så vanskelig å skifte skjerm selv. Bestilte skjerm på Ebay til 150 kroner, istedenfor 450 som de skal ha i Oslo for å bytte skjerm.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dere da ikke bruker skjermbeskyttelse.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor dere da ikke bruker skjermbeskyttelse.

Den tynne plastfilmen? hjelper jo ingen ting

Anonymous poster hash: 7eaa1...7e3

• Liker 2
Skrevet

Jeg mistet min ned sikkert 500 ganger. Fra en altan blant annet.
Derimot så knuste den når den falt ut av lommen mens jeg satt på huk ute. Vi snakker 10 cm maks til bakken.

Anonymous poster hash: 4abfb...6df
Skrevet

Jeg har mistet iPhonen min i bakken mange ganger, og den er fortsatt like hel som den dagen den var splitter ny. Men jeg bruker jo deksel, så det har en god del å si.

Skrevet

Forsiden knuste da den datt ut av lomma mi på vei ut av bilen og den traff asfalten.. Baksiden knuste jeg da den ramlet ned fra nattbordet og traff kanten på stikk-kontakten i veggen...

Mannen min skiftet både skjerm og bakside, bestilte deler og fulgte instruksjonen på iFixit.

Skrevet

Den tynne plastfilmen? hjelper jo ingen ting

Det gjør den vel. O_o

Jeg har mistet mobil ned på grus, med skjermen ned. Ingen riper. Jeg har mistet mobilen ned på asfalt. Ingenting knust. Jeg har mistet mobilen ned en trapp til 1. etasje. Like hel. Jeg bruker riktignok også deksel, men likevel. <_<

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hvorfor skulle den plastfilmen hjelpe? Den hjelper mot riper i lomma, på bordet osv, men hvis du virkelig mister den og den knuser så holder den jo bare bitene på plass, men skjermen er knust.

Selv mistet jeg (ikke iphone) fra bilen og ned med både film og deksel. Satte meg inn i bilen og den falt ut av lomma mi ned i grusen. Tusen knas både for og bakdeksel. Landet på et hjørne på tlf.

• Liker 1
Skrevet

Har mistet min utallige ganger på flere forskjellige underlag og fra forskjellige høyder. Den har også landa med skjermen ned flere ganger. Knuste først når jeg mista den like over bakken og den landa med skjermen ned på grus.

Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for reklame.

Tekola, admin.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Min ble knust blant annet da jeg mista den ned mot en sti av grus. Med glasset ned. Andre gangen den ble knust husker jeg ikke helt årsaken til.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det spiller inn hvilket underlag man treffer. Og hvordan den spretter og lander. Har minstet min mange ganger på parkett, men i asfalten knuste den.

Anonymous poster hash: 43bdc...a1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...