Gå til innhold

Er du langsur?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvor lang tid går det før du er blid igjen etter å ha vært sur?

Kan du gå i dagesvis å være sur over en bagatell?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke.

Jeg må innrømme at jeg synes sånne folk er slitsomme.

At jeg kan være litt stille og tilbakeholden noen dager. Jada, men da er det ikke en bagatell det dreier seg om, men langt alvorligere ting.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, langt i fra. Jeg blir nesten aldri sur en gang jeg, og de gangene jeg blir det er det glemt på maks 3 minutter.

Gjest GreenSky
Skrevet

Sur i dagesvis? :o Hva er vitsen med det? Nei, det gidder jeg ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

På andre? Nei hos meg er det fort opp og fort ned.

man kan da ikke være sur lenge.

Skrevet

Her og....Blir jeg sur, forteller jeg det til vedkommende, slik at vi kan prate om det og bli ferdig!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kan være langsur. Nå har jeg vært "sur" på en tidligere venninne av meg i fem år, så sånn er det. Hadde jeg følt det som et savn hadde jeg selvfølgelig gjort noe med det, men vi hadde sklidd fra hver andre allikevel, så det gjør ikke noe for meg.

Ellers skal det litt til før jeg blir sur, og jeg kan godt bli småsur over bagateller men da later jeg som regel som ingen ting fordi det er bagateller og surheten bare er en teithet inni mitt eget hode...

Skrevet

Jeg er svært sjeldent langsur, det blir jo så slitsomt!!

men har nok vanskelig for å legge problemer bak meg uten å ha tatt det opp helt til begge "er ferdig".. men det gjøres ganske kjapt.

Skrevet
Nei, det gidder jeg ikke.

Jeg må innrømme at jeg synes sånne folk er slitsomme.

At jeg kan være litt stille og tilbakeholden noen dager. Jada, men da er det ikke en bagatell det dreier seg om, men langt alvorligere ting.

Er helt enig med deg.

Jeg omgås en del slike folk som surmuler over ting som hendte for 5 timer siden, igår, forrige uke, etc. Hva er poenget? :roll:

Skrevet

Jeg blir skjelden sur .. men kan derimot bli veldig sint :kjempesinna: - men det går også rimelig kjapt over

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg er veldig kortsint.

Blir dermot sint desto oftere.

Er over i løpeet av MAX noen timer, hvis det er skikkelgi ille det jeg er sinna for.

Skrevet

Nei, er ikke langsur. Men det vil ikke si at jeg aldri blir sur :roll:

Jeg er av den typen som må få ut det som irriterer meg og rense luften. Så er jeg blid igjen, og vil selvsagt at alle andre skal være det også....

:ler:

Skrevet

Er ikke ofte jeg blir sur gitt.Og når jeg blir det er jeg blid igjen på 2 min.

Gjest baby-E
Skrevet

Jeg blir sjeldent sur. Når jeg først blir sur, sier det *BANG*, så er jeg blid som solen igjen :)

Gjest Anonymous
Skrevet

sur ,nei det er jeg sjelden og er jeg det så går det fryktelig fort over.

folk som er langsure er slitsomme,for det går jo utover alle andre rundt dem også,ja selv om de kun er bare sur på en person.

styr dere surpomper. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Gjest Liljedugg
Skrevet

Neei... JEG er ikke langsint... :klem2:

Men jeg kan være sur, hvis andre er sure... :sinna:

Skrevet

Klarer ikke å være langsint. Når jeg blir sint, er det mere eksplosivt :P

Skrevet

Er så å si aldri sint, men blir jeg det, så er jeg aldri langsint nei :wink:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Finnes ikke langsur :) Jeg er sånn som sjelden blir sur og sinna, men når jeg først blir det så har jeg et j***** temperament! Eksploderer skikkelig, kaster gjerne ting i veggen (perfekt for å få ut aggresjon), men få minutter seinere er jeg blid igjen og husker ikke hva jeg var sur for en gang. :tunge1:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er vanligvis ikke langsur, men kan være muggen en stund på folk som har irritert meg over lengre tid eller gjør noe mot meg personlig.

Da er jeg ikke spesielt hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...