Gå til innhold

renner fra øyet til pusen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene katten vår på 8 mnd har i litt over to uker hatt et veldig vått og rennende øye. Vi ringte dyrlegen så fort vi merket at dette ikke gikk over av seg selv og de sa at så lenge det ikke var gult det som kom ut så kunne vi prøve å kjøpe øyedråper på apoteket som vi skulle bruke. Dette er nå ca to uker siden og det blir egentlig bare verre. Det er ikke gult og ikke tykt den væsken som renner, men den siste uken har så ser det ut som om det er blod som ligger under og litt rundt pelsen ved øyet. (kan godt bare være møkk som fester seg i den våte pelsen, vanskelig å se) Kjenner jeg blir så redd for henne, Vi skal til dyrlegen i kveld.

Hun ser ikke ut som hun plages av det. hun leker og spiser normalt.

Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd dette før?

post-37809-0-92870000-1421669000_thumb.p

Anonymous poster hash: 3fe3c...f6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kamillete er ofte bedre kur enn øyedråper. Ta en kopp varmt vann og putt oppi teposen og la det trekke til den er kald, så dypper du litt bomull/klut/svamp i og drypper/dytter dette på det rennende øyet.

Men hør med dyrlegen i dag når dere skal dit, kan også være en liten rift eller noe rusk som ligger der.

Anonymous poster hash: 70404...ed0

Skrevet

Kamillete er ofte bedre kur enn øyedråper. Ta en kopp varmt vann og putt oppi teposen og la det trekke til den er kald, så dypper du litt bomull/klut/svamp i og drypper/dytter dette på det rennende øyet.

Men hør med dyrlegen i dag når dere skal dit, kan også være en liten rift eller noe rusk som ligger der.

Åååh tusen takk :) aldri hørt om at man kan bruke kamillete, men det skal jeg se på :laugh:

Skrevet

Du skal IKKE brukes kamillte på pose. Kjöp ren kamille på Apoteket uten tilsatt sukker. Kok opp vann og la det trekke 3-4 minutter, la det kjölne og törk av öynene til pus 2-3 ganger om dagen i en uke. Restene av teen kan fint stå i kjöleskapet noen dager

Anonymous poster hash: 2f01d...cd6
Skrevet

Du skal IKKE brukes kamillte på pose. Kjöp ren kamille på Apoteket uten tilsatt sukker. Kok opp vann og la det trekke 3-4 minutter, la det kjölne og törk av öynene til pus 2-3 ganger om dagen i en uke. Restene av teen kan fint stå i kjöleskapet noen dager

Anonymous poster hash: 2f01d...cd6

Dyrlegen her sa det var like bra meg posete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...