aniN Skrevet 28. juni 2002 #1 Skrevet 28. juni 2002 Jeg bare lurte på en ting. Jeg betalte 2500 kroner hos frisøren min for en prøvetime og oppsetting av hår selve dagen. For å si det mildt så ble jeg sjokkert! Jeg sminket meg tilogmed selv! Det eneste hun gjorde var å sette opp håret mitt 2 ganger. Ikke noe mer, ikke drikke engang. Forloveren min betalte 500 kr og hun ble like fin som meg.. Hva syns dere? Salongen var ikke fancy engang! :o
Gjest *Perser* Skrevet 28. juni 2002 #2 Skrevet 28. juni 2002 heia jeg betalte 2500kr for prøvetimen og på selve dagen for håret og sminken, og det var på beste sallongen i stavanger! så jeg synes du betalte kjempe masse for bare håret! så rart da at hun ville ha så mye betaling!
Augustbrud02 Skrevet 28. juni 2002 #3 Skrevet 28. juni 2002 Men hvor lang tid brukte hun da? Skal selv betalte 500 krone for hver time hun bruker jeg, men jeg håper virkelig det ikke blir mer enn 3 timer. Det er noe sånt jeg har antatt, men nå har jeg kort hår også da. Inkludert i dette er også prøvetimen.
Anki1971 Skrevet 28. juni 2002 #4 Skrevet 28. juni 2002 Jeg skulle egentlig betale mellom 900 og 1000 kr for frisørtimen inkludert prøvetime, men når jeg skulle betale sa hun at det kostet 1500 kr. Hadde lyst til å kommentere at hun faktisk hadde sagt endel mindre fra før, men ..jaja For den summen sminket hun meg også. Så jeg syns frisøren din var ekstremt dyr, men dessverre ikke noen unormal pris... Til Augustbrud02: Hvis du har kort hår så bør det neppe ta så lang tid som 3 timer. Jeg var hos frisøren i 3 timer sammen med søstra mi (forloveren min) og fikk satt opp håret. og begge to ble sminket.
Augustbrud02 Skrevet 28. juni 2002 #5 Skrevet 28. juni 2002 Anki: da får jeg håpe det ikke tar så lang tid. Er usikker på når hun regner tiden fra også. Om det er effektiv tid eller om det er hele tiden jeg er der, men jeg skal få en ca-pris under prøvetimen. Heldigvis er hun superflink og hun bruker iallfall ikke noe lenger tid enn nødvendig!
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2002 #6 Skrevet 28. juni 2002 Jeg synes det høres dyrt ut. Jeg betalte 1100 for sminking og styling av hår, jeg har ikke langt hår som skulle settes opp. B.
jbkaarud Skrevet 28. juni 2002 #7 Skrevet 28. juni 2002 Jeg betalte 1700 for frisør, sminke og negler. Jeg synes det hørtes dyrt ut med 2500 kun for å sette opp håret.
aniN Skrevet 30. juni 2002 Forfatter #8 Skrevet 30. juni 2002 Ja, jeg synes det var svin dyrt. Hun sa at det kostet 1400 kr når vi snakket sammen første gangen så jeg fikk sjokk når jeg skulle betale. Hun brukte bare 3 timer. :evil:
Mina Skrevet 30. juni 2002 #9 Skrevet 30. juni 2002 Jeg satt opppe i det samme - for 2 uker siden - da jeg var på prøvetime, hun skaulle ha 2500,- for alt sammen - og ikke skulle jeg gjøre mye og jeg var ikke fornøyd. Jeg ringte rundt og fikk bestilt ny time - til meg og min forlover - og nå skulle vi betale 1800,- for begge to. Lurer på om de kan ta hva de vil jeg - bare man kaller det brud!! Til dere som er i tvil - bytt - eller si fra.
Cr@sh Skrevet 30. juni 2002 #10 Skrevet 30. juni 2002 Hei. Jeg skal betale 550 kroner per time hos frisøren. Har beregnet tre timer, og håper ikke det tar lengre enn det...
NinaS.G Skrevet 1. juli 2002 #11 Skrevet 1. juli 2002 Jeg betalte 2800,- for prøvetime, oppsetting på bryllupsdagen og sminke. Timeprisen er 500 kroner og prøvetimen varte i litt over to timer...Jeg tror det også kommer ann på hvordan oppsetning man har :D
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #12 Skrevet 1. juli 2002 En ting bør dere være obs på: ikke betal samme pris på en prøvetime som på selve dagen! På en prøvetime blir nok ikke ting gjort like grundig som på samme dagen, og derfor er det også vanvittig å betale like mye som på selve dagen, synes jeg da. Kanskje noe å prute på for de som er glad i det?
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #13 Skrevet 1. juli 2002 En oppfordring til alle som skal gifte seg: Ikke la oss miste hodet. Vi er de letteste forbrukere å lure - for vi betaler jo nesten hva som helst for det vi opplever som perfekt. En frisør er jo en håndverker - kanskje litt kunstner også - så selvfølgelig skal de ha betalt for det de gjør. Avtal pris på forhånd - fast pris eller timepris - så er du på den sikre side. Ordet brud i en bestilling, dobler fort prisen! Det har vi sjekket ut.....
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2002 #14 Skrevet 1. juli 2002 Da jeg giftet meg brukte jeg en helt Super Salong i Stavanger og der Klippet de meg, farget vipper og øyebryn, stripet håret, sminket meg og friserte meg til dagen. Alt dette + drikke betalte jeg 2000 kroner for. Ble superfornøyd og helt perfekt behandling
Angelina Skrevet 1. juli 2002 #15 Skrevet 1. juli 2002 Syntes det hörtes ut som en veldig stiv pris, ja! Det minste de kunne gjort var vel å forholde seg til den pris som dere hadde avtalt i utgangspunktet. Det går da ikke an å gå tilbake på den pris som först er gitt!?! For en gangs skyld er jeg glad for at jeg bor i et land hvor lönnsnivået er noe lavere enn i Norge, skal betale kr. 590,-. Dette inkluderer 3 timer med oppsett til meg, oppsett til min forlover og kröller til min datter. Herregud, når jeg ser det skrevet, virker det jo latterlig billig! (Bare så synd at lönna mi står i forhold til kostnadsnivået... :D )
Eivissa Skrevet 3. juli 2002 #16 Skrevet 3. juli 2002 Hei aniN. Du ble gift du også ja? Kirken var kjempe fint pyntet. I hvert fall det jeg fikk se. (Gikk litt i min lille verden den dagen) Prisen hos frisøren min kom på 2000 kroner. Dette inkluderte prøvetime, sminking, oppsett av hår, klipp, mat (laksesmørbrød med eggehakk) og champis. Pluss en lipgloss og farging av øyevipper. Hun brukte ca 4 timer på dette. Hun hjalp meg også på med kjolen. Hvor var du hen da? Jeg må si meg enig at det var en smule dyrt der du var ja. (Det var vel ikke på Bibbis?) Men det er jo bare en gang man gifter seg da. Vi snakkes. Klemmer :D
Gjest Solstråle Skrevet 3. juli 2002 #17 Skrevet 3. juli 2002 Ser at frisørprisane varierer, datter til ei vennine skal vere frisør til meg på den store dagen. Ho er nyleg ferdig med frisørskulen og eg grublar mykje på kor mykje eg bør betale henne, nokre tips?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2002 #18 Skrevet 3. juli 2002 Synes det høres ut som frisører tar seg godt betalt fordi kunden er brud. Jeg har nettopp giftet meg. Min frisør er bedriftsfrisør i et stort firma og er derfor generelt billig, betaler vanligvis halv pris på klipp. På bryllupsdagen betalte jeg 400 for sminking og hår og var veldig godt fornøyd!
tonemerethe Skrevet 8. juli 2002 #19 Skrevet 8. juli 2002 Da vi bestemte at vi ville ha et lite og anonymt bryllup med foreldre, søsken og forlovere ville jeg ha det enkelt, så jeg bestilte vanlig frisøtime med klipp ca 14 dager før, og på dagen skal jeg sminke meg og style håret hos frisøren. ca kr 600,- til sammen. Jeg har kort hår, og skal ha noen få perler i det. 8)
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #20 Skrevet 9. juli 2002 Jeg var på en prøvetime med hår og en med sminke, på dagen brukte hun ca. 3 timer til hår og sminke. Jeg betalte 1200,-!! Var kjempefornøyd, og alle sa jeg var vidundelig på håret, og jeg syntes det selv også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå