Gå til innhold

Hjelp! Uflaks..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man når man søler melk i stoff? Her klarte lillemor å søle ut hele melkeflasken sin i senga vår (på kanten av senga). Nå er jeg selvfølgelig redd for at den skal begynne å lukte sur melk.. Noen som vet?

Anonymous poster hash: e0b94...f96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En seng har gjerne et trekk utenpå selve madrassen. Jeg ville sett om det gikk an å ta det av, for deretter å vurdere om det er plass til det inni vaskemaskinen.

Anonymous poster hash: bf48f...62a
Skrevet

En seng har gjerne et trekk utenpå selve madrassen. Jeg ville sett om det gikk an å ta det av, for deretter å vurdere om det er plass til det inni vaskemaskinen.

Anonymous poster hash: bf48f...62a

Ja det kan jeg jo prøve!

Skrevet

Pass på når du vasker trekket! Det har jeg gjort en gang, ble så fin og helt hvit igjen, men det krympet slik den ikke passet på madrassen lenger! :(

Anonymous poster hash: 34553...a82
Skrevet

Pass på når du vasker trekket! Det har jeg gjort en gang, ble så fin og helt hvit igjen, men det krympet slik den ikke passet på madrassen lenger! :(

Anonymous poster hash: 34553...a82

Ånei! Hva vasket du den på da? Håper ikke det skjer her, huff..

Skrevet

Har lest her inne at hvis man tar på trekket mens det ennå er fuktig, skal det gå greit å få det på igjen.

Skrevet

Lillejenta her kastet opp i senga vår. Vasket trekket fra overmadrassen på 40 grader med ekstra skylling, ble 100% rent og fint igjen :)

Anonymous poster hash: eafdc...306
Skrevet

På vaskeanvisningen til trekket på vår overmadrass(jensen) så står det at det vil krympe i vask, men må strekkes i våt tilstand, og vil etter en stund være tilbake i opprinnelig str.

Har ikke prøvd å vaske det enda, så desverre ingen erfaring. Men ville gjort et forsøk om jeg var deg.

Anonymous poster hash: 0fe2e...4a5

Skrevet

Det gikk bra, heldigvis :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...