AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Jeg har en lite søt fredslilje som begynner å bli veldig tett. Har planer om å få plantet den om/delt den iløpet av våren, men ikke før jeg starter med uteplantene mine. Kan jeg tynne den i mellomtiden? I tilfelle hvordan? Den er fin og grønn, ingen stygge blader - men noen lange med lang stilk. Resten av bladene er mye mindre, og som en tett skog, de blir liksom ikke større ser det ut til...... ser litt rart ut..!Anonymous poster hash: 117da...e8f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Jeg plukker bare ut noen bunter (med rot). Men tror det er forskjell på dem, min ene fredslilje blir ikke større uansett hva jeg gjør med den (frisk og fin er den, men like liten som da jeg kjøpte den), mens den andre vokser seg stor uansett hva den utsettes for. Anonymous poster hash: 4bb57...dce
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Jeg har delt dem i to eller tre og satt ned i nye potter med ny jord.Gikk helt fint.Anonymous poster hash: 82ab7...838
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Takk for svar, men det var ikke det jeg spurte om. Ville vite om jeg kan tynne den ved å klippe bort blader før jeg får anledning til å dele opp og plante om...Anonymous poster hash: 117da...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå