AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Jeg begynner å bli så lei av at familien til samboeren min alltid sier at jeg må være glad for alt jeg har. Stort og fint hus, ny bil, og alt som hører ved den økonomiske tryggheten med å ha en mann som ALLTID er på jobb eller BARE er sliten når han er hjemme. Det jeg vil ha er en mann som er til stede for meg og barna. Huset, bilen og alt det andre bryr jeg meg ikke noe om. Men da sier de at jeg er utakknemlig.. ER jeg det? Anonymous poster hash: 4c5bf...a2d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Hvorfor skal du være takknemlig for noe du ikke ønsker eller ikke ser på som et gode? Anonymous poster hash: e122c...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Hvorfor skal du være takknemlig for noe du ikke ønsker eller ikke ser på som et gode? Anonymous poster hash: e122c...5e4 De mener at jeg burde det.. Anonymous poster hash: 4c5bf...a2d
Gjest Veritaserum Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Det du sier er at du heller vil ha et mindre hus, en billigere bil, i mot at du får ha mannen din mer hjemme og mindre sliten. Nja.. det kan på en måte tolkes som at du er utakknemlig. Men, det kan også ses på som at du skulle ønske du hadde mindre av det materialistiske og mer av mannen din. Noe som er positivt.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Hva har samboerens familie med hva du føler å gjøre? Anonymous poster hash: e0943...34c
Gjest Keikolina Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Heller en leid leilighet enn en mann som aldri er hjemme.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Hva har samboerens familie med hva du føler å gjøre? Anonymous poster hash: e0943...34c Han driver en familiebedrift.. De har trykt dette inn i meg fra dag 1! Det virker som at de er redde for at jeg skal stikke av fordi jeg gir utrykk for at jeg er lei av å sitte alene med barna dag etter dag! Utenom når vi er i barnehage/jobb. Jeg kunne tenkt meg en billigere bil, mindre hus osv i bytte mot at han var mer hjemme.. Men godtar at han er på jobb.. Men det må da være lov å si dette uten å bli nedlesset av kommentarer om at jeg er utakknemlig? Anonymous poster hash: 4c5bf...a2d
Drua Skrevet 19. januar 2015 #9 Skrevet 19. januar 2015 Man blir ikke lykkelig av stort hus og fin bil, særlig ikke hvis man sitter der og føler seg ensom. Skjønner deg godt! Men hva sier mannen din?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #10 Skrevet 19. januar 2015 Man blir ikke lykkelig av stort hus og fin bil, særlig ikke hvis man sitter der og føler seg ensom. Skjønner deg godt! Men hva sier mannen din? Han er jo på en måte enig og har tenkt mange ganger på om det virkelig er verdt det. Men familien forventer jo at han driver videre også.. Anonymous poster hash: 4c5bf...a2d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #12 Skrevet 19. januar 2015 Penger betyr ikke alt i denne verden, det må mer til for at man skal være lykkelig. Anonymous poster hash: 48c94...25f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #13 Skrevet 19. januar 2015 Jobber du selv TS? Anonymous poster hash: c2be5...f55
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #14 Skrevet 19. januar 2015 Jobber du selv TS? Anonymous poster hash: c2be5...f55 Jeg jobber full stilling selv Anonymous poster hash: 4c5bf...a2d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #15 Skrevet 19. januar 2015 hmmm... jeg lurer på om dette er meg om et par år. Min samboer jobber masse masse og vi planlegger barn. Heldigvis har jeg familie i nærheten som kan avlaste meg litt Anonymous poster hash: 6c15f...356
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #16 Skrevet 19. januar 2015 Jeg forstår din tankegang veldig og synes ikke du er utakknemlig. Du velger tilstedeværelse og familieforhold over estetiske ting. Det er en fin holdning å ha. At andre kan mene det er å være utakknemlig forstår jeg, da de fra deres ståsted gjerne kanskje ønsker å ha det fint estetisk rundt seg. Synd at din mann jobber så mye, det må være tungt å holde på alt hjemme og være "uten" din mann store deler av tiden. Anonymous poster hash: db62c...044
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #17 Skrevet 19. januar 2015 Penger er ikke lykke. Jeg hadde samboer som var gift med jobben omtrent. Følte at jeg og barna kom på 2. plass. for et par år siden sluttet han i jobben, og jeg har fått en ny mann, og barna har fått en ny pappa. Nå har han tid til oss. Vi har ikke lenger dyr bil, hus og hytte, og er heller ikke på dyre ferier. Men leier hus, har bil som vi kommer fra A til B med. Og vi er mye mer lykkelig. Anonymous poster hash: 56673...3e7 2
Jolene Skrevet 19. januar 2015 #19 Skrevet 19. januar 2015 Penger er ikke alt. Nei, jeg synes ikke du er utakknemlig.
got2go Skrevet 19. januar 2015 #20 Skrevet 19. januar 2015 Men dette klarer du ikke forklare for dem. Nytter ikke å diskutere verdien av ting med materialister dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå