Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 Hva er egentlig dette: ? Er det en gutte- eller jenterumpe? Eller er det rett og slett i tråd med tiden vi lever i, altså rett og slett en nøytral rumpe? Bare satt og funderte litt, siden mange har vist meg i det siste...
Gjest Lea Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 Hmm.. og jeg som trodde at det var en gul ball som lå og "duppet" i havet.
~Viva~ Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Vet ikke helt hvorfor, men jeg tenker på Homer Simpson når jeg ser den ruma. Så jeg tror det er en gutterumpe
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Hmm.. og jeg som trodde at det var en gul ball som lå og "duppet" i havet. Vet ikke helt hvorfor' date=' men jeg tenker på Homer Simpson når jeg ser den ruma. Så jeg tror det er en gutterumpe[/quote'] Mulig det er homer simpsons rumpe, for alt jeg vet...Må si jeg håpet på noe annet da, men..
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Slangen, hva med å slutte å tenke så mye og heller nyte i stedet!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. august 2004 #6 Skrevet 5. august 2004 Slangen' date= hva med å slutte å tenke så mye og heller nyte i stedet! Hø? ikke tenke? ehh..ok!
Comeback Kid Skrevet 5. august 2004 #7 Skrevet 5. august 2004 Jeg trodde det var en dame som trakk ned blusen sin og viste utrigningen sin...
dreamy Skrevet 5. august 2004 #8 Skrevet 5. august 2004 Jeg trodde det var en dame som trakk ned blusen sin og viste utrigningen sin...
Gjest Otilie Skrevet 5. august 2004 #9 Skrevet 5. august 2004 Jeg trodde det var en dame som trakk ned blusen sin og viste utrigningen sin...
Gjest Fighter Skrevet 5. august 2004 #10 Skrevet 5. august 2004 Jeg trodde det var en dame som trakk ned blusen sin og viste utrigningen sin...
Gjest agurk Skrevet 5. august 2004 #11 Skrevet 5. august 2004 Altså, ser det i det hele tatt ut som en rumpe? lurer på hvordan crazee laget den jeg??
Comeback Kid Skrevet 5. august 2004 #13 Skrevet 5. august 2004 Nei jeg har bestemt meg....Det er bryster. og følgelig min favoritt smiley....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå