AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Jeg lurer på en ting, i det siste føler jeg at det lukter urin av meg. Jeg forstår ikke helt hvorfor da jeg er nøye med hygiene, jeg har testet forskjellige parfymer og merker det fortsatt lukter litt urin... hva kan dette være? Takker for svar :-) Anonymous poster hash: 3af73...55e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Jeg lurer på en ting, i det siste føler jeg at det lukter urin av meg. Jeg forstår ikke helt hvorfor da jeg er nøye med hygiene, jeg har testet forskjellige parfymer og merker det fortsatt lukter litt urin... hva kan dette være? Takker for svar :-)Anonymous poster hash: 3af73...55e Jeg synes en av dusjsåpene til palmolive lukter urin. Husker ikke helt hvilken, men den er litt orange/rosa-aktig på korken og skal lukte en eller annen nøtt.. Anonymous poster hash: 3db9d...7cb
melatonin Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Har du skiftet kosthold? vet de som går på ekstremlavkarbo for litt uggen kroppslukt.. Ellers spør ei venninne eller noe som kan lukte på deg, kan jo bare være innbildning... Eller om du har skiftet såpe, skyllemiddel eller lignende.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 (endret) Det kunne vært parfymen for noen år tilbake da de hadde i urin i parfymene for å få den animalske lukten (som gjorde Roma til et monster tidligere ), men fra tidlig 2000 tall har IFRA mye godt gjort det umulig for europeiske parfymeprodusenter og bruke Civet, dog har amerikanerne ikke de problemene, så vi kan fremdeles finne niche parfymer derfra som har den her eimen som er så attraktiv for slike som meg (perfumista). Endret 19. januar 2015 av Gjest
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Det kunne vært parfymen for noen år tilbake da de hadde i urin i parfymene for å få den animalske lukten (som gjorde Roma til et monster tidligere ), men fra tidlig 2000 tall har IFRA mye godt gjort det umulig for europeiske parfymeprodusenter og bruke Civet, dog har amerikanerne ikke de problemene, så vi kan fremdeles finne niche parfymer derfra som har den her eimen som er så attraktiv for slike som meg (perfumista). Eier du ditt eget parfymeri eller lignende siden du kan så mye om kosmetikk og hudpleie? Anonymous poster hash: d0765...c68
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Eier du ditt eget parfymeri eller lignende siden du kan så mye om kosmetikk og hudpleie? Anonymous poster hash: d0765...c68 Nei, er bare en makeup junkie.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Mulig sykdom? Ville ha gått til lege. Anonymous poster hash: 6749e...99b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 Jeg følte det mye sånn for noen år siden, var en naturdame som sa hva det var, men jeg husker ikke hva det var, så gikk det over. Måtte spørre noen venniner om dem merka det, det gjorde dem ikke Anonymous poster hash: 28bdf...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå