Gå til innhold

Skal bli godt å sove til klokka 14.00 fremover..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og likevel vite at pengene kommer inn på konto som vanlig, selv om jeg ikke jobber akkurat nå...

Livet er herlig av og til :sleeping:

Anonymous poster hash: 58f01...a99
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg handler ikke livet om å sove, men bare kos deg du :)

• Liker 1
Skrevet

Deilig å ha det sånn, ja. :danse:

Anonymous poster hash: a17ce...b1c
Skrevet

Og likevel vite at pengene kommer inn på konto som vanlig, selv om jeg ikke jobber akkurat nå...

Livet er herlig av og til :sleeping:

Skal vi bytte?

Da kan du sove døgnet rundt hele året hvis du vil, og jeg kan stå opp tidlig og søke jobb/gå på jobb.

Men hvis vi bytter må du ta med deg alt, både på godt og vondt.

Anonymous poster hash: 139a1...464

• Liker 3
Skrevet

Sover til 14 hver dag jeg har lyst. Men har nå heldigvis en jobb å gå til. Deilig å jobbe natt og ikke subbe hjemme. :)

Anonymous poster hash: 82a56...366

• Liker 1
Skrevet

Skal sies at jeg er mellom 2 jobber for tiden. ts

Skrevet

Kan ikke helt forstå hva som er så deilig med å sove til klokka to på dagen, særlig ikke hvis man ikke har gjort seg fortjent til pengene som strømmer inn på konto.... prikkprikkprikk

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke helt forstå hva som er så deilig med å sove til klokka to på dagen, særlig ikke hvis man ikke har gjort seg fortjent til pengene som strømmer inn på konto.... prikkprikkprikk

Fordi jeg er deprimert, og søvnen er en herlig avstikker fra virkelighetens verden. Den er bare kjip og dyster uansett.

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg er deprimert, og søvnen er en herlig avstikker fra virkelighetens verden. Den er bare kjip og dyster uansett.

Da er det vel bedre å lære seg å spille saksofon eller gitar og begynne å spille blues

Anonymous poster hash: 9bcf6...5d4

• Liker 2
Skrevet

Da er det vel bedre å lære seg å spille saksofon eller gitar og begynne å spille blues

Anonymous poster hash: 9bcf6...5d4

Eh, nei.

• Liker 2
Skrevet

Desto viktigere å komme seg opp om morgenen og ha struktur og rutine i hverdagen. Det får deg til å føle deg bedre, enten du tror det eller ikke. Kom deg ut i frisk luft og gå deg en tur hver dag, spis riktig mat og ha en god døgnrytme, så skal du se det hjelper på. Jeg er helt sikker på at legen din har anbefalt deg det samme, framfor å sove hele dagen.

Skrevet

Desto viktigere å komme seg opp om morgenen og ha struktur og rutine i hverdagen. Det får deg til å føle deg bedre, enten du tror det eller ikke. Kom deg ut i frisk luft og gå deg en tur hver dag, spis riktig mat og ha en god døgnrytme, så skal du se det hjelper på. Jeg er helt sikker på at legen din har anbefalt deg det samme, framfor å sove hele dagen.

Har ikke vært til lege.

Det er umulig å stå opp om morran, når man ikke har noe å gjøre

Skrevet

Off, det å sove til klokken 14 er helt uaktuelt her - selv om jeg ikke har en jobb. Det å komme seg opp senest klokka 07, starte dagen og faktisk gjøre noe er for meg viktig. Hadde blitt dypt deprimert og syk om jeg skulle sovet til klokka 14 hver dag.

Skrevet

Enig. Er det noe man blir mer deppa av, er det å være våken når det er mørkt og sove når det er lyst. Tanken på å sove til langt på dag kan virke forlokkende der og da, men man føler seg bare dårligere og dårligere.

Skrevet

Har ikke vært til lege.

Kom deg til lege, da.

Og ikke noe er umulig. Det er kun opp til deg selv å bestemme deg for å stå opp.

Skrevet

Har ikke vært til lege.

Om du ikke har vært til lege, hvordan har det seg da at pengene "strømmer" inn på konto?

Anonymous poster hash: 84f7d...009

Skrevet

TS har jo sagt at h*n er arbeidsledig, mellom to jobber.... les da folkens... Nyt å sove litt du TS, det kommer snart dager der du må tidlig opp igjen :)

Anonymous poster hash: ca3ca...f82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...