Gå til innhold

Hvilken duft er best i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på duftolje/spray, spesielt.. Har foreløpig forelsket meg helt i duftlysene fra Yankee Store (soft blanket).

Anonymous poster hash: dd208...e8a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yankee Candle... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Durance Lavendel duftlys. Har en i stua og en på kjøkkenet. Tenner litt på dem når jeg vil ha deilig duft i huset og hele huset lukter Lavendel :)

Anonymous poster hash: 2e497...b11

Skrevet

Dette er helt unødvendig og heller ikke helsemessig bra å gå og puste inn. Folk er til de grader opptatt av å spise sunt og å leve sunt, da bør de og tenke over at luften vi puster inn ikke innehlder unødvendige ting.

Er huset vasket og rengjort så lukter det godt.

Anonymous poster hash: cebfb...b0b

• Liker 4
Skrevet

Bruker lavendel olje .

Skrevet

Den beste lukta er nybakt brød eller boller :-) :-) Mye bedre enn kjemikalier og allergener!

• Liker 2
Skrevet

Den beste lukta er nybakt brød eller boller :-) :-) Mye bedre enn kjemikalier og allergener!

Bakst er den beste lukten generelt! Ellers kommer det litt an på årstiden hva jeg liker at det lukter i huset. Bruker ikke duftlys for mannen hater parfymert lukt.

Skrevet

Ts, er du forhandler av disse duftlysene. Syns disse duftlysene har vært omtalt på kg i evigheter. Det må jo virkelig være noe magisk med dem.

Anonymous poster hash: 5ee35...537
Skrevet

Ts, er du forhandler av disse duftlysene. Syns disse duftlysene har vært omtalt på kg i evigheter. Det må jo virkelig være noe magisk med dem.

Anonymous poster hash: 5ee35...537

Nei, det er jeg ikke. Er bare veldig glad i disse duftene. Synd det er stive priser, selv om det er verdt det.

Skrevet

Så leng det er helt parfymefritt må det gjerne lukte innestengt eller bæsjbleier for min del.

Anonymous poster hash: da248...acb

• Liker 1
Skrevet

Den beste lukta er rent, rett og slett. Nyvasket hus, med rent sengetøy og skuret gulv. Beste lukta som finnes.

Og nybakt brød, selvfølgelig!

• Liker 3
Skrevet

Enig med weetos!

Men Duftpinner fra kremmerhuset er også kjempe gode synes jeg. :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis venner bruker duftlys får de ikke besøk av meg mer - da blir jeg syk.

Anonymous poster hash: f32f2...0a0
Skrevet

Den beste lukta er rent, rett og slett. Nyvasket hus, med rent sengetøy og skuret gulv. Beste lukta som finnes.

Og nybakt brød, selvfølgelig!

Helt enig!

Her i huset er vi også veldig glad i duftlys. Vanilje, eple, sitrus og røde bær. Jeg "sluker" det meste av duftlys bortsett fra lavendel, det er en duft jeg ikke takler.

• Liker 1
  • 8 år senere...
Skrevet

Noen som har tips til duftoljer som varer mer enn ett døgn eller to? Duftpinner til rimelig pris lukter bare rett etter åpning.

Anonymkode: 68b8e...1e0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen som har tips til duftoljer som varer mer enn ett døgn eller to? Duftpinner til rimelig pris lukter bare rett etter åpning.

Anonymkode: 68b8e...1e0

Jeg kjøpte Yasmin (tror jeg den heter) på Rusta - en sånn krukke med 3 veker oppi. Elsker den svake lukten i huset som i mine øyne lukter rent. 

Anonymkode: e999a...362

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kjøpte Yasmin (tror jeg den heter) på Rusta - en sånn krukke med 3 veker oppi. Elsker den svake lukten i huset som i mine øyne lukter rent. 

Ser nå at det var oljer du var ute etter. Mulig de har lukten som duftolje også, for de hadde det også. 

Skrevet

Vi har en flaske med skandinavisk koto i stua hjemme hos oss. Den lukter veldig «hjemmekoselig», men absolutt ikke typisk duftpinnelukt, og alle som er på besøk hos oss for første gang sier de synes det er så koselig hos oss 😊 Mulig det ikke bare har med duftoljen å gjøre, men den gir en veldig «varm» og hyggelig duft i hjemmet, så jeg tror nok kanskje den spiller inn.

Anonymkode: 7db41...4a0

Skrevet

Jeg er blitt veldig glad i duftpinnene med Prosseco fra Bruka design

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...