Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den hvite rasen i Danmark dør ut. Jeg skylder på p-piller, angrepiller, abort og kondom. Uten disse typer prevensjoner ville befolkningen i Danmark vokst.

Danmark har laget en reklame slik at folk har mer sex.

Anonymous poster hash: c2097...624
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det dummeste jeg har sett noen gang. Kan umulig være godkjent kilde.

Anonymous poster hash: 8cdd2...419
  • Liker 5
Skrevet

Den hvite rasen dør ut pga det helt forferdelig høye antall innvandrere. Vi trenger en streng nasjonalistisk politikk når det kommer til innvandring...

• Liker 8
Skrevet

Den hvite rasen dør ut pga det helt forferdelig høye antall innvandrere. Vi trenger en streng nasjonalistisk politikk når det kommer til innvandring...

Hvis den hvite rasen føder 4-5 barn per kvinne så burde vi overleve.

Jeg kan hjelpe hvis noen trenger sæd :D

Skrevet

Jeg vil skylde på smarte danske menn som tar forhåndsregler. :)

Kanskje de har tatt en titt på KG og blitt skremt av tanken på å ende opp som pengemaskin for kontrollerende kvinner?

Anonymous poster hash: 4c638...10c

• Liker 1
Skrevet

HAHA! Problemet er vel heller at man må ta inn mange innvandrere så vi ikke skal bli en ødemark.

Anonymous poster hash: d6647...cd3

• Liker 1
Skrevet

Kan det være språkrelatert? Survival of the fittest osv.

Skrevet

HAHA! Problemet er vel heller at man må ta inn mange innvandrere så vi ikke skal bli en ødemark.

Anonymous poster hash: d6647...cd3

Pøh... Det vil rasere velferdssamfunnet. Du kommer til å stå igjen med ingenting når du blir pensjonist...

Utlendingene har da robbet oss for hver rubb og stubb...

• Liker 2
Skrevet

Pøh... Det vil rasere velferdssamfunnet. Du kommer til å stå igjen med ingenting når du blir pensjonist...

Hadde gjort deg i Texas, du! Skikkelig redneckstemning over deg.

• Liker 2
Skrevet

Hadde gjort deg i Texas, du! Skikkelig redneckstemning over deg.

Hehe takk. Ja Texas er en nydelig stat... Skulle ønske jeg kunne fått mer makt i politikken. Den trenger meg sårt!

• Liker 1
Skrevet

Hehe takk. Ja Texas er en nydelig stat... Skulle ønske jeg kunne fått mer makt i politikken. Den trenger meg sårt!

Texas trenger deg definitivt mer, langt utpå bygda i Texas hadde du gjort deg godt. I hvert fall holdningene dine.

• Liker 1
Skrevet

NORDMENN dør ut! uansett hvor jeg går, er det svensker eller andre utlendinger som jobber/er! dessuten eksisterer det for mye folk allerede! se på rushtrafikk, kø, og ting er stappet! og mer konkurranse blir det mellom kjeder. For meg er det viktigste kjærlighet, men det eksisterer da så få mennesker man vil nerme seg! folk flest virker skitne og slitne.. unntak er det selvfølgelig. Det blir da snart en eneste kamp om å overleve! kunne vurdert barn, men ser man på verden, har IKKE jeg tenkt å bidra.

Anonymous poster hash: 626d4...cc0
Skrevet

NORDMENN dør ut! uansett hvor jeg går, er det svensker eller andre utlendinger som jobber/er! dessuten eksisterer det for mye folk allerede! se på rushtrafikk, kø, og ting er stappet! og mer konkurranse blir det mellom kjeder. For meg er det viktigste kjærlighet, men det eksisterer da så få mennesker man vil nerme seg! folk flest virker skitne og slitne.. unntak er det selvfølgelig. Det blir da snart en eneste kamp om å overleve! kunne vurdert barn, men ser man på verden, har IKKE jeg tenkt å bidra.

Anonymous poster hash: 626d4...cc0

Da tar jeg din kommentar videre og mener at det å få barn er egoistisk. Jeg ønsker meg ikke barn lengre, og en av grunnene er nettopp det su skriver. Vi er for mange allerede. Skulle innført 1-barns politikk i mange land. Dessverre er det nordiske land som får for få...

• Liker 3
Skrevet

Texas trenger deg definitivt mer, langt utpå bygda i Texas hadde du gjort deg godt. I hvert fall holdningene dine.

Jeg har veldig sunne og gode holdninger, ønsker kun å bevare det norske folk og sende ut de som ikke skulle vært her. :)

Skrevet

Tror jeg skal flytte utenlands etterhvert. Hva blir igjen av vårt land...?

Skrevet

Vet ikke hva Norge er lenger. Er det norsk land eller et islamsk land?

Kineserne, vietnameserne, Indere, Jøder, Thailanderne osv har ingen ønsker om å erobre Norge. De ønsker kun å leve i fred. Muslimene derimot klager hvert eneste år. Å de krever Sharia sharia.

Så Norge blir enten Norsk eller muslimsk i framtiden.

https://www.youtube.com/watch?v=Lk5IJcs7Tr8

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg skal flytte utenlands etterhvert. Hva blir igjen av vårt land...?

Uff, blir jo ingen ariske igjen her... Klarer ikke slutte å gråte... Er ikke rasist, men føler det er så mange utlendinger her... :(

Skrevet

Haha hvorfor blir det lagt så ufattelig mange latterlige tråder som dette? -_-

Rasist

Skrevet

Haha hvorfor blir det lagt så ufattelig mange latterlige tråder som dette? -_-

Rasist

Nei er ikke rasist, jeg ønsker å hjelpe utlendingene der de er, man løser ingen problemer ved å sende alle over hit, det bare utsetter problemet og gjør at de som er imot for eks. IS kommer hit, når de egentlig burde vært i landet og kjempet for egne rettigheter...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...