Gå til innhold

14.august bruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til, jeg begynner å få stive skuldre og kjenner stresset komme nå. Hadde siste dag på jobben i går så nå må jeg snart begynne arbeidet med bryllupet. Skal sy kjolen min i morgen, og huskelister har jeg overalt, men jeg er så redd for å glemme viktige ting. Hvordan står det til med dere andre? Jeg tenker bryllup 24 -7 jeg nå. Gleder emg til dagen endelig kommer og jeg kan slappe av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar ikke fri før tre dager før bryllupet, men føler egentlig ikke at jeg stresser så mye. Tenker jo mye bryllup, og ikke minst blir spurt hele tiden om hvordan det går med planleggingen.

De største tingene har vært i orden lenge, men det er de små tingene som må avklares som tar tid. Heldigvis begynner det å minke litt på huskelisten vår, og på søndag skal svigers, mor og vi ha "møte" og se på bl.a. kjøreplanen og ta for oss en del praktiske ting.

Skrevet

Det går heilt elendig! :-? Trompetisten har trekt seg og bilen streiker. Problemer med å få trykka kyrkjeprogrammet. Iiiik :o

Skrevet

Hei Ida,

jeg gifter meg den 21. august, men har det akkurat som deg! Det siste jeg tenker på om kvelden er bryllup, og selvfølgelig det første når jeg våkner. Jeg drømmer at jeg kommer for sent og at buketten min har sorte bånd -nei huff - det er HELT utrolig hva slags innvirkning det har på meg! :o

Men alt ordner seg, og man må prøve å kose seg litt i dagene fremover også.

Jeg ønsker deg masse lykke til, senk skuldrene og få din kjære til å gi deg en god massasje!!!

Det gjelder for alle dere andre også! :blomst:

Skrevet

Joda, ting begynner å falle på plass, men jeg har vært veldig nervøs-spent i det siste. Rar i magen og sånn...

Og jeg skjønner hvorfor gifte damer kanskje har litt mer rynker enn ugifte, for min panne har ihvertfall vært konstant rynket og tankefull i det siste... :wink:

Ble litt beroliget av fotografen igår, han lurte på nøyaktig hva jeg var nervøs for, og da fant jeg ikke så mye konkret... Han var så rolig så det smittet litt over på meg, og nå gleder jeg meg mye mer.

Tidligere i planleggingen har jeg savnet at folk engasjerer seg i bryllupet, men nå spør jo folk hele tiden, så det blir nesten litt for mye...merker at jeg blir litt stresset av det.

Mamma ringte meg her om dagen for å minne meg på at det begynte å haste med de siste detaljene, for jeg måtte jo huske at det bare var 10 dager igjen.... Jeg ga henne klar beskjed om at det ikke var noe jeg trengte å bli minnet på, det har vært nedtelling i hodet mitt de siste to månedene...og at det ikke var så mye hjelp i at hun bare ringer for å stresse meg... Hun er nemlig bortreist selv, så det er ikke så mye hjelp i henne...

Ellers må jeg jo si at når bryllupet nå blir mer og mer "virkelig", så er jeg heldigvis fornøyd med valgene jeg har gjort underveis, og jeg syns vi skal være stolte av oss selv for alt vi har greid å gjøre! Selvom vi nå på slutten må fokusere på det som er ugjort for å få det gjort... Blir som før en eksamen, når man må fokusere på hva man ikke kan for å få lest det, mens man egentlig burde tenke litt mer på alt man kan... :wink:

I morgen skal jeg til hudpleieren min, gleder meg.

Hun avslutter alltid med skuldermassasje og hodebunnsmassasje, og det trenger jeg virkelig nå...

Lykke til med resten av planleggingen, jenter!

Skrevet

Tror vi er godt i rute,jeg.Holder på med siste rest på sangheftene nå,ellers er det stort sett bare sånn dill-dall som kan gjøres når vi får nøkkelen til lokalet.

Kjenner også at jeg stresser litt,tar ikke ferie før mandag,bryllupsgjester strømmer på allerede,og jeg føler jeg har alt for liten tid.

Er sliten kjenner jeg,og gleder meg enormt til ferie.Er bare redd for sånn anti-klimaks når dagen er der;at det blir som å stikke hull på en ballong...

Hvordan er det forresten med denne samtalen med presten?Ringte dere,eller ringte h*n?

Vi har ikke hørt noe enda.

Lurer på om jeg skal ringe han,jag.

Skrevet

Du burde ringe han ja, brudeparet skal egentlig ta kontakt to uker før. Vår prest er på ferie, så vi skal møte han på tirsdag... 4 dager før bryllupet blir det, men det går nok greit. Har funnet ut det meste på internet uansett.

Skrevet
Du burde ringe han ja, brudeparet skal egentlig ta kontakt to uker før.  Vår prest er på ferie, så vi skal møte han på tirsdag... 4 dager før bryllupet blir det, men det går nok greit.  Har funnet ut det meste på internet uansett.

Vi ble kontaktet, så der er det nok litt ulik praksis, men for all del jeg ville nok tatt kontakt hvis man ikke har hørt noe ennå.

I morgen skal svigers, mine og vi møtes for å snakke om bl.a kjøreplan og andre detaljer. Har blitt en krise hos oss - hun som skulle lage bryllupskaken skal opereres, så hun får ikke lagd den ferdig. Så i morgen tidlig er det runde på forskjellige konditorier - håper vi ikke får flere overraskelser.

Ellers er jeg enig i at folk har begynt å spørre fælt om hvordan det går med planleggingen, noe som sikkert er ment koselig, men som jeg synes er slitsomt. Vi har det meste under kontroll - de viktige tingene har vært i boks lenge.

Føler ikke jeg stresser i det hele tatt, men gnisser visst litt mer tenner og snakker mer i søvne enn til vanlig, men mareritt har jeg heldigvis ikke hatt.

Alt ordner seg til slutt - så lenge huskelisten vår krymper i takt med antall dager til bryllupet:).

Skrevet

oj oj jenter,nå er vi de neste på lista*biter negler*

Skrevet

Hvordan ligger dere an nå,jenter?

Hos oss har vi ikke mere å gjøre før vi får nøklene til lokalet :P

Må huske å kjøpe løs-negler,da.

Og i morgen skal jeg til aromaterapi,gjett om det trengs!Stresser ikke,men kjenner jeg er stiv i skuldrene.Har kommet masse bryllupsgjester allerede,og da er det godt å vite at vi kan tilbringe litt tid sammen før den store dagen på lørdag.

Enn dere?Er alt ferdig?

Skrevet

Alt er ikke ferdig nei, men det er ikke langt unna tror vi.

Skal hente de siste delene av antrekkene våre i dag, og jeg skal til prøvetime hos frisøren.

Ellers så skal vi gjennomgå kjøreplanene med serveringshjelp og toastmaster i en av dagene nå. Og DA tror vi at vi har alt i boks. (Helt til vi får nøklen til lokalet i allefall) :wink:

Skrevet

Nå er jeg nesten i boks til vi får nøklene til lokalet og da begynner neste epoke.Har printet alt ferdig i kvled, og i morgen skal jeg binde sammen hefter og styre med en liten tale til min kjære. Men magen har slått seg vrang så nervene er nok i helspennom jeg ikke har tid til å kjenne etter hvordan jeg selv har det.

Skrevet

Fikk en telefon fra sy dama mi i dag og hun er ikke ferdig med kjolen min før på fredag, iiiiiikkkkk håper den rekker å rette seg ut, jeg vil ikke være skrukkete den dagen. Og jeg får ikke sove så i dag blir en lang dag.

Skrevet

Har nettopp fått bestilt opp trykking av kirkeprogrammet, noe som er en lettelse. Manikyr-timen min i dag morges gikk i vasken, men har bestilt ny til fredag. Ellers ble min kjære så og si ferdig med en bildefremvisning i går, så det vi har igjen er enten delegert bort og skal gjøres på fredag (pynting av lokalet mm) eller som vi ikke får gjort noe med ennå. Har hektiske program fremover, men det er også pga besøk av familie fra USA og Holland og ikke bare bryllupsdetaljer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...