Gå til innhold

Fordelene med å dumpe typen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å gå inn i et forhold, det gir jo ikke noe tilbake, uansett hvordan man vil pynte på det. Mye bedre å være singel, fri og frank. Slippe å vaske de ekle dritt undertøyet hans, gå på byen så ofte man vil, bruke penger på det man vil, innrede etter egen smak, slippe å bruke lønnen på idioten,styre barneoppdragelsen selv, se akkurat ut som man selv vil, være sofasliter hvis det måtte passe. Ha 10000000 katter, eller hunder. Pule med alle man vil. Slippe å vokne opp av den ekle ånden hans, eller bare den ekle lukten av han. Reise akkurat der det passer, når det passer. Slippe svigertrollet på kjøpet, kjøpe deg en skikkelig fet bil, rosa såkalt. Makke deg i sengen alene, med alle kattene til å passe på deg. Kunne holdt på lengre, men hva syntes dere er best med å være singel jenter?

Anonymous poster hash: bb4dc...a9d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såkalt det er best å være singel!Noe annet ville vært feil.

Er jo digg å slippe å se det ekle trynet hans hver morgen?

Skrevet

Hvis man er sammen med den rette personen tror jeg man vil se helt annerledes på disse tingene ;)

Men for å svare på spørsmålet ditt:

Det beste med å være singel er at man kan gjøre akkurat hva man vil, akkurat når man vil og akkurat hvor man vil uten å være avhengig av noen :)

Skrevet

..uten å ha forpliktelser til noen. :)

Anonymous poster hash: 674b0...ac3

Skrevet

Kan ikke si jeg er enig...

I love my hubby og alt som følger med. Han slenger truser, jeg glemmer åpne (brukte) bind på benken ved siden av doen... Om han holder ur med meg, holder jeg ut med han :)

Anonymous poster hash: 0ab0d...2f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...