Gå til innhold

Lurt med pannelugg for å skjule linjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

noen av dere som har klippet lugg for å skjule linjer i pannen? har det effekt og er det lurt, eller har dere angret?

jeg har alt like langt med skrå lang lugg foran (a la jennifer aniston), men i det siste legger jeg mer og mer merke til linjene i pannen og ergrer meg. tenker at litt kortere skrålugg vil dekke det....kunne det vært lurt, tror dere? Noe sånn a la DETTE.

?

Anonymous poster hash: 0a294...fc0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er lurt vet jeg ikke.. men tror ikke du skal satse på at håret ditt fjerner linjene dine. De kommer fortsatt til å være der pannelugg eller ikke..

Skrevet

Har både lugg og botox.

Anonymous poster hash: d9d54...d1c

Skrevet

Om det er lurt vet jeg ikke.. men tror ikke du skal satse på at håret ditt fjerner linjene dine. De kommer fortsatt til å være der pannelugg eller ikke..

Jeg skjønner jo at linjene fortsatt vil være der, men jeg tenkte at håret kanskje ville skjule dem noe ....i det minste?

Botox er uaktuelt.

Skrevet

En lugg vil nok skjule pannen ja. Dessuten er det noe småpike-aktig med å ha lugg, så jeg syns en ser yngre ut med det.

Men det er pes og styr, for luggen vokser fort ut og blir veldig i veien,

Skrevet

Jeg ville fylt ut linjene med Restylane.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke lugg er pent, så jeg ville ikke satset på det. Voksne kvinner får linjer/rynker i ansiktet, jeg skjønner ikke at det skal være noe å ta så på vei over.

Anonymous poster hash: 36fb3...388
Skrevet

Hva er forskjellen på det og botox?

ts

Skrevet

Jeg synes ikke lugg er pent, så jeg ville ikke satset på det. Voksne kvinner får linjer/rynker i ansiktet, jeg skjønner ikke at det skal være noe å ta så på vei over.

Anonymous poster hash: 36fb3...388

Helt sant :) Men for oss, som er litt forfengelige, så kan det være ok å skjule det litt, da....man vil jo vise seg fra sin beste side...og det gjør ikke noe om man gjør noen tiltak som gjør at man ser bedre ut... Iallefall vil jeg det ;)

Skrevet

Hva er forskjellen på det og botox? ts Anonymous poster hash: 0a294...fc0

Botox får musklene til å slappe av, og reduserer dermed rynkene. Restylane bare fyller ut, og jeg tviler på at det er effektivt og hensiktsmessig i pannen. Tror det brukes mer ved munnviker, ryndtøyne o.l.

Men hadd eogså forsøkt botox om jeg hadde plagsomme rynker i pannen. Pannelugg er ikke spesielt fint.

Anonymous poster hash: 59e0d...1c7

Skrevet

Hva er forskjellen på det og botox?

ts

Det fyller linjene og gjør at du fremdeles kan røre på ansiktet ditt som normalt, mot Botox, som såklart jevner ut rynkene men som også gjør at du ikke kan bruke de musklene som gjør at du har fått linjer. Du blir helt stiv i masken og kan ikke lage de ansiktsuttrykkene du pleide å gjøre. Derfor er Restylane bedre. Når det er sagt skal det ikke overdrives. Bruker man MYE Restylane i ansiktet over mangemange år vil man kunne få et Jan Thomas-aktig utseende. Altså veldig oppblåst i ansiktet og "fylt ut". Det skal riktig nok mye til for å bli sånn. Jeg kjenner et par på jobben som er eldre enn meg og derfor har fått litt linjer og små rynker, og de har fylt ut med Restylane. De er IKKE sånne typiske fake damer, det ser veldig naturlig ut og jeg visste ikke noe om det før de fortalte meg det.

Anonymous poster hash: 04389...684

Skrevet

Oi, kunne du funnet en mer anorektisk modell å ha som profllbilde?

Anonymous poster hash: 8b42a...6ff

• Liker 1
Skrevet

Oi, kunne du funnet en mer anorektisk modell å ha som profllbilde?

Anonymous poster hash: 8b42a...6ff

Hun er da ikke anorektisk. Hva har mitt profilbilde med denne tråden å gjøre, egentlig? Noe så usaklig.

Skrevet

Hun er da ikke anorektisk. Hva har mitt profilbilde med denne tråden å gjøre, egentlig? Noe så usaklig.

Oida, dette var usaklig ja.....profilbilder var da virkelig ikke det jeg ønsket å diskutere i denne tråden, men pannelugg og slikt ;)

TS

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har pannelugg, og det er klart, då ser ein jo ikkje panna, så linjene der er jo skjult. Kvifor ikkje berre prøve?

Elles er eg samd i at det ikkje er så mykje å ta på veg for - det er då vel meininga at ein skal sjå ut som om ein har levd ei stund, eller? Eg har ikkje noko ønskje om å sjå ut som ein tjueåring når eg er mest 40, men det er kan hende berre meg?

Skrevet

Ja, panneluggen vil skjule linjene hvis den dekker pannen. Men du bør også tenke på om du kler pannelugg. Kanskje det bare er deg selv som legger merke til disse linjene? Hva skal du gjøre når du får linjer i hele ansiktet?

Skrevet

Ja, panneluggen vil skjule linjene hvis den dekker pannen. Men du bør også tenke på om du kler pannelugg. Kanskje det bare er deg selv som legger merke til disse linjene? Hva skal du gjøre når du får linjer i hele ansiktet?

Godt poeng. Jeg kler pannelugg, alle frisører prøver få meg til å klippe det stadig vekk, men jeg nekter. Liker det i utgangspunktet ikke, men syns det var fint slik som på bildet i første innlegg. Pr i dag har jeg kun linjer i pannen, og da er det dem jeg ønsker skjule. Trenger ikke bekymre meg for resten av ansiktet nå, det tar jeg når den tid kommer ;) og uansett er jeg for å eldes med verdighet og kunne ikke tenke meg å sprøyte noe som helst inn i huden. Så er det sagt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...