Gjest LoisLane Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 Alle vil helst leve evig, men realistisk sett: Hvor gammel synes du det er passe å bli? Jeg kan tenke meg å gi meg i nittiåra et sted, etter å ha vært frisk og rask all min dag, naturligvis.
Gjest Lea Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Jeg vil leve til jeg ikke har noe mer å leve for. Når helsa blir for skral og jeg føler at jeg er til bry for folk rundt meg, så vil jeg helst slippe.
Mona Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Jeg vil leve til jeg ikke har noe mer å leve for. Når helsa blir for skral og jeg føler at jeg er til bry for folk rundt meg, så vil jeg helst slippe. Som om jeg skulle sagt det selv! Håper blir 80 og noe da. Og det hadde sikkert vært moro å oppleve oldebarn. Men senere føder vi og sikkert neste generasjon også, så det spørs da!
Gjest Valhalla Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 Et spørsmål som er interesant. Hvis du fikk sjansen til å leve evig,men det var ingen mulighet for deg til å avbryte livet,ville du gjort det?
~Viva~ Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 Jeg vil leve til jeg ikke har noe mer å leve for. Når helsa blir for skral og jeg føler at jeg er til bry for folk rundt meg, så vil jeg helst slippe. Og jeg vil iallfall ikke leve evig
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2004 #8 Skrevet 4. august 2004 Et spørsmål som er interesant. Hvis du fikk sjansen til å leve evig,men det var ingen mulighet for deg til å avbryte livet,ville du gjort det? Ikke meg nei. Sitter ikke og venter på døden da, men jeg ser ingen grunn til å grue seg til den. På en måte gleder jeg meg faktsik litt. Mulig det høres litt sykt ut for noen, men sånn er nå bare jeg..
Gjest Valhalla Skrevet 4. august 2004 #9 Skrevet 4. august 2004 En annen tanke jeg liker å tenke før jeg skal sove for å freake meg selv ut. Hva om døden innebærer at du for evig tid vil være bevisst,men bare se svart. Tankene dine og evigheten
Gjest LoisLane Skrevet 4. august 2004 #10 Skrevet 4. august 2004 Et spørsmål som er interesant. Hvis du fikk sjansen til å leve evig,men det var ingen mulighet for deg til å avbryte livet,ville du gjort det? Skrekk og gru!
~Viva~ Skrevet 4. august 2004 #12 Skrevet 4. august 2004 Ikke meg nei. Sitter ikke og venter på døden da, men jeg ser ingen grunn til å grue seg til den. På en måte gleder jeg meg faktsik litt. Mulig det høres litt sykt ut for noen, men sånn er nå bare jeg.. Hehe, ja det høres litt sykt ut, men jeg er faktisk enig med deg. Har tenkt på det selv- at jeg gleder meg litt til å se hva som skjer- men har aldri sagt det til noen. Frykter de ville sett litt rart på meg da. Hehe.
Gjest Liljedugg Skrevet 4. august 2004 #13 Skrevet 4. august 2004 Det varierer. Noen dager til... eller noen år... Hvor gammel jeg blir og hvor lenge jeg har igjen, er ikke hovedsaken, men hvordan jeg lever og hva jeg får gjort ut av dagene, er viktig, i tillegg til at helsa bør holde den tida jeg måtte ha igjen, og at ikke mange av mine går før meg (egoistisk, som vanlig).
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #14 Skrevet 4. august 2004 Jeg ville valgt å leve evig forutsatt at kroppen min stoppet aldringsprossesen nå. Det er så mange spørsmål jeg vil ha svar på som jeg vet jeg aldri vil få vite.
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #15 Skrevet 4. august 2004 Hva om døden innebærer at du for evig tid vil være bevisst,men bare se svart. Tankene dine og evigheten Morfar døde og ble gjenopplivet igjen. Han sa at alt bare var svart. Jeg spurte hva han mente med det, om han mente ingenting-svart eller en tillstand-svart, men det nektet han å svare på.
Gjest Valhalla Skrevet 4. august 2004 #16 Skrevet 4. august 2004 Greensky nå freaket du meg ut enda mer!
Gjest Hope - ikke pålogget Skrevet 4. august 2004 #17 Skrevet 4. august 2004 Ca. 75-80 vil jeg bli. De siste fem åra av mitt liv skal brukes til å prøve alle mulige narkotiske stoffer, alkoholholdige drikker og div. for å se hva det er som er så jævlig gøy med E for eksempel. Eller kokain. Ting jeg ikke har prøvd. Også skal jeg reise masse og sitte i Thailand og røyke hasj. Jeg skal bli dophue og dø av overdose. Seriøst.
Gjest Hope - ikke pålogget Skrevet 4. august 2004 #18 Skrevet 4. august 2004 Ca. 75-80 vil jeg bli. De siste fem åra av mitt liv skal brukes til å prøve alle mulige narkotiske stoffer, alkoholholdige drikker og div. for å se hva det er som er så jævlig gøy med E for eksempel. Eller kokain. Ting jeg ikke har prøvd. Også skal jeg reise masse og sitte i Thailand og røyke hasj.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2004 #19 Skrevet 4. august 2004 Morfar døde og ble gjenopplivet igjen. Han sa at alt bare var svart. Jeg spurte hva han mente med det' date= om han mente ingenting-svart eller en tillstand-svart, men det nektet han å svare på. Det som går igjen hos de som har hatt en nær-døden opplevelse har jeg inntrykk av er noe helt annet. Det første som skjer er at de ser alt fra et fugleperspektiv, ser de som er rundt deg. Videre svever de opp og ser et slags lys, deretter møter døde slektninger. Vet ikke om det i detalj at alt stemmer, men mye tygder på at det er et eller annet etter at du er død også. Her snakker vi om folk som har vært "ordentlig" døde i flere minutter, og som har blitt gjennopplivet.
Gjest Valhalla Skrevet 4. august 2004 #20 Skrevet 4. august 2004 Rattlesnake er du sikker på at sitatet ditt er riktig oversatt? Synes det passer meget bra til den amerikanske definisjonen på liberal ikke den norske :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå