heenrietteb Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Hei! jeg har en s5, som jeg kjøpte i mai i 2014. Den fungerer kjempebra, og er veldig fornøyd, bortsett fra på meldingsappen. Her er den utrolig treg til å laste ned nye meldinger, og svært treg når jeg får mange om gangen av samme person. Er det noen som har peiling på noe jwg kan gjøre for å få den til å slutte å være så treg? Har prøvd å slette samtalen med den personen det gjelder, men da blir telefonen svart og slutter å virke.. Please noen smarte hoder her inne som kan hjelpe meg?
-Jiinxs- Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Høres ut som at det er noe gale med tlf din. Jeg har hatt en S4 og var aldri borti noe slikt.
heenrietteb Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2015 forslag til hva jeg kan gjøre med den? Sende den på reperasjon?
79kreps Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Prøv med en annen sms app https://play.google.com/store/apps/details?id=com.textra Se om det bedrer seg da eller om det er samme problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå