Gå til innhold

hvor mange brødskiver spiser du til frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange brødskiver spiser du til frokost, lunsj og kveldsmat?

Jeg spiser som regel 1 brødskive til frokost, men det hender jeg tar 2 viss de er små. Lunsj spiser jeg ikke (spiser frokost sent), og til kveldsmat det samme som til frokost..

Anonymous poster hash: 0d88d...093
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 til frokost, en joghurt eller 1 skive til lunsj og sen middag, ikke kveldsmat.

Skrevet

2-3 til frokost, 1-2 til lunsj, 1-2 til kveldsmat. Er mest sulten tidlig på dagen. Spiser som regel ikke brødskiver til alle måltidene hver dag, varierer med grøt, knekkebrød, frokostblanding, salat, middagsrester.

Skrevet

Ingen. Spiser knekkebrød

• Liker 1
Skrevet

Ingen. Spiser nesten alltid grønnsaker/frukt/nøtter.

• Liker 1
Skrevet

Spiser 1 til frokost, men kan spise 2 på kvelden.

Er mest sulten på ettermiddagen/kvelden, så spiser mest da :)

Skrevet

2-3 til frokost , ingen etter det . Alltid varm lunsj og middag og noe frukt eller bær til kvelds.

Skrevet

10 små rundstykker fordelt på hele dagen. I tilegg spiser jeg middag med fisk og grønnsaker.

Anonymous poster hash: d2e4f...d94

Skrevet

2

Anonymous poster hash: b196e...cb9
Skrevet

Banan til frokost, stor porsjon av middagsrester til lunsj, to brødskiver med masse pålegg til kveldsmat, kanskje en brødskive eller to ved siden av middag. Høres ut som om du kanskje spiser for lite, TS.

Anonymous poster hash: 35bd2...194
Skrevet

To tynne skiver og to egg til frokost. Til lunsj, middag og kvelds spiser jeg sjeldent brød.

Skrevet

Spiser veldig sjelden brød til frokost, men om jeg gjør det er det vanligvis 2 skiver. Det samme til lunsj. Kveldsmat spiser jeg ikke.

Skrevet

Stort sett 3 skiver til alle måltidene

Skrevet

Varierer. Kan være alt fra 1 til 7 brødskiver. Det samme til lunsj og kveldsmat.

Anonymous poster hash: ffdce...1f4

Skrevet

3 til frokost.

4 til lunch (hvis jeg har brød til lunch)

Middag

2-3-4 til kvelds, alt etter viljestyrken.

Anonymous poster hash: 74745...de7
Skrevet

To til frokost, to til lunsj og en til kvelds.

Skrevet

Spiser ikke brød til alle disse måltidene. Er jeg på jobb spiser jeg 1 dl store havregryn til frokost, 4 skiver hjemmebakt halvgrovt brød til lunsj, kvelds varierer, men om det er brødskiver spiser jeg 1-2.

Skrevet

Spiser kun frokost i helgene, og da blir det 2 - 4 skiver avhengig av pålegget/tilbehøret.

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Ingen

Spiser ikke brød. Hender jeg lager brød uten hvetemel osv, men sjeldent jeg gidder.

Spiser mye heller annen mat

• Liker 1
Skrevet

Presser i meg 1 skive til frokost. Til lunsj blir det 2 skiver stort sett. Til kvelds spiser jeg gjerne smoothie eller noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...