AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Hei! Jeg er fristet til å kjøpe tegnebrett, men har null erfaring med det... Vil helst ha et tegnebrett der man kan se på selve skjermen på brettet i stedet for å måtte se på pc-skjermen det er koblet opp til. Finns det? Hvilket type er best? Kan dere anbefale noen som ikke er alt for dyre? Anonymous poster hash: f0a24...40e
-Jiinxs- Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Jeg bare googlet litt og fant denne Du sa ikke noe hvor mye du vil bruke.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Jeg bare googlet litt og fant denne Du sa ikke noe hvor mye du vil bruke. Takk for tips Men jeg har ikke råd til å bruke mer enn et par tusen Anonymous poster hash: f0a24...40e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Takk for tips Men jeg har ikke råd til å bruke mer enn et par tusen Anonymous poster hash: f0a24...40e For et par tusen får du ikke et tegnebrett med skjermen på brettet. Jeg vil i så fall anbefale Wacom Intuos-serien, har vært veldig fornøyd med dem selv. Anonymous poster hash: 229be...7e9 1
Lutetium 71 Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Hei!Jeg er fristet til å kjøpe tegnebrett, men har null erfaring med det... Vil helst ha et tegnebrett der man kan se på selve skjermen på brettet i stedet for å måtte se på pc-skjermen det er koblet opp til. Finns det? Hvilket type er best? Kan dere anbefale noen som ikke er alt for dyre? Anonymous poster hash: f0a24...40e Spør Yme, virker som han har peil.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 For et par tusen får du ikke et tegnebrett med skjermen på brettet. Jeg vil i så fall anbefale Wacom Intuos-serien, har vært veldig fornøyd med dem selv. Anonymous poster hash: 229be...7e9 Er det ikke veldig vannskelig å se på en skjerm mens man tegner på en annen? Hvis ikke kan jeg jo vurdere en annen type Anonymous poster hash: f0a24...40e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Er det ikke veldig vannskelig å se på en skjerm mens man tegner på en annen? Hvis ikke kan jeg jo vurdere en annen type Anonymous poster hash: f0a24...40e Det er vanskelig i starten, men man blir fort vant til det. Det er mange øvelser som er spesialdesignet for at du skal bli vant til det raskest mulig Anonymous poster hash: 229be...7e9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Det er vanskelig i starten, men man blir fort vant til det. Det er mange øvelser som er spesialdesignet for at du skal bli vant til det raskest mulig Anonymous poster hash: 229be...7e9 Så et lite Wacom tegnebrett til rundt sekshundre kroner (tror jeg det var).... Er det grei nok kvalitet for en nybegynner, eller er det for billig til å kunne være bra? Anonymous poster hash: f0a24...40e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2015 #9 Skrevet 20. januar 2015 Så et lite Wacom tegnebrett til rundt sekshundre kroner (tror jeg det var).... Er det grei nok kvalitet for en nybegynner, eller er det for billig til å kunne være bra? Anonymous poster hash: f0a24...40e Jeg har et lie wacombrett som jeg kjøpte for 4-500 kroner for et par år tilbake. Det fungerer helt fint å øve seg på og bli kjent med teknikken. Jeg er veldig fornøyd med det til hobbybruk. Anonymous poster hash: 3ce3c...bb4
bobler Skrevet 22. januar 2015 #10 Skrevet 22. januar 2015 wacom bamboo pen and touch er bra og ikke så dyrt
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2015 #11 Skrevet 23. januar 2015 Tusen takk for hjelp dere Anonymous poster hash: f0a24...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå