AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #1 Skrevet 18. januar 2015 Jeg har blitt kjent med to hyggelige menn det siste halvåret. Begge er på min alder (30+), fysisk sett er de egentlig ganske like, passelig kjekke begge to, ikke helt typisk "min type", men jeg synes begge har noe attraktivt ved utseendet. A treffer jeg oftest, vi har felles venner. Jeg begynner å få følelsen av at han er interessert i meg. Husker ikke spesielt første gangen jeg traff ham. B treffer jeg ikke så ofte, ingen felles venner, får sjelden snakka mye med ham. Han er alltid veldig hyggelig, men Ikke mer mot meg enn mot andre. Husker første gangen jeg traff ham og at jeg tenkte at det var noe ekstra med ham. De to kjenner hverandre ikke ordentlig, men er på hils. Det hender at jeg treffer begge samtidig.. Problemet mitt er at jeg er mest tiltrukket av B som jeg ikke treffer så ofte, og når jeg treffer ham er det alltid andre der også. A er en bra fyr, men det lille ekstra mangler, jeg har bare vennskapelige følelser for ham. Men jeg er ikke ei som kan velge og vrake, det er langt i fra sikkert at B vil kunne bli interessert i meg. Burde jeg velge det sikre, og se om jeg kan få følelser for A, eller prøve og se om jeg kan komme noen vei med B som jeg liker best? Hjertet sier at jeg skal gå for B, men hjernen har noen gode argumenter for A. Vil helst ikke såre A, men ser at jeg kan komme til å gjøre det uansett hva jeg velger.Anonymous poster hash: 7ba77...b1d Anonymous poster hash: 7ba77...b1d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #2 Skrevet 18. januar 2015 Følg hjertet. Anonymous poster hash: d71d2...13e
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #3 Skrevet 18. januar 2015 Gå for B. Får du ikke han så dukker det opp en det klaffer med senere. Velger du A vil du antagelig lure på hva du gikk glipp av ved å ikke prøve deg på B.Anonymous poster hash: 9ae4d...237
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Gå for B. Får du ikke han så dukker det opp en det klaffer med senere. Velger du A vil du antagelig lure på hva du gikk glipp av ved å ikke prøve deg på B.Anonymous poster hash: 9ae4d...237 Ja, det må vel bli sånn. Men den pessimistiske siden i meg sier "tenk om det ikke dukker opp en til, tenk om A er den eneste du kan få, også kaster du ham bare bort". Men likevel, jeg må nok prøve meg på B, selv om jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få det til...Anonymous poster hash: 7ba77...b1d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #5 Skrevet 18. januar 2015 Ja, det må vel bli sånn. Men den pessimistiske siden i meg sier "tenk om det ikke dukker opp en til, tenk om A er den eneste du kan få, også kaster du ham bare bort". Men likevel, jeg må nok prøve meg på B, selv om jeg ikke helt vet hvordan jeg skal få det til...Anonymous poster hash: 7ba77...b1d Jeg kastet bort 2,5 år på en mann fordi jeg hadde slike pessimistiske tanker. Heldigvis forlot jeg han og opplevde ekte kjærlighet. Mitt neste kjæreste var en jeg hadde kjemi med fra første gang jeg så han. Det var magisk. Sexen var fantastisk. Dessverre tok det slutt etter ganske mange år. Jeg vet heldigvis hva jeg skal se og føle etter hos neste kjæreste :-) Det er mange "fisk i havet" :-)Anonymous poster hash: 9ae4d...237
Becka Skrevet 18. januar 2015 #6 Skrevet 18. januar 2015 Man kan få følelser for noen man har vennskapelige følelser for først. Trodde nesten ikke det var mulig. Men det er jeg et bevis på. Plutselig kan det snu helt! Men, det hadde nok blitt verre om det var en annen inne i bildet også, som jeg følte meg mer tiltrukket til. For da er et nok vanskelig å få "øya opp" for A på den måten. Du vil jo da alltid lure på B... Jeg tenker jo kanskje at du skal gå for B, siden det føles mest riktig for deg nå. Du har ingenting å tape på å finne ut om det kan være noe der. Er det A som egentlig er ment for deg, så skjer det vel før eller siden, om ikke B skulle bli det. Men hver ærlig med A.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #7 Skrevet 18. januar 2015 Jeg kastet bort 2,5 år på en mann fordi jeg hadde slike pessimistiske tanker. Heldigvis forlot jeg han og opplevde ekte kjærlighet. Mitt neste kjæreste var en jeg hadde kjemi med fra første gang jeg så han. Det var magisk. Sexen var fantastisk. Dessverre tok det slutt etter ganske mange år. Jeg vet heldigvis hva jeg skal se og føle etter hos neste kjæreste :-) Det er mange "fisk i havet" :-)Anonymous poster hash: 9ae4d...237 Får håpe det klaffer med B og meg, så kan jeg bare le av de dumme tankene mine. Ellers må jeg vurdere å skaffe meg snurpenot, den dårlige flua mi fanger ikke mange fisk Anonymous poster hash: 7ba77...b1d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Jenter får av og til følelser for en de kun har vennskapelige følelser for, etter sex. Det har jeg opplevd iallefall. Kjipt om man ikke vil ha følelsene, men det kan skje. (PS.Hvis B ditcher deg/ikke er interessert, så ikke klag etterpå om at "alle menn er drittsekker". Det er så mange sånne tråder allerede.) Anonymous poster hash: f9fc0...1a5
Cowboy Lotte Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 Dette er det nok bare du som har svaret på... Jeg ville valgt han med størst kukk. Punktum, finale, period...
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #10 Skrevet 18. januar 2015 Jenter får av og til følelser for en de kun har vennskapelige følelser for, etter sex.Det har jeg opplevd iallefall. Kjipt om man ikke vil ha følelsene, men det kan skje.(PS.Hvis B ditcher deg/ikke er interessert, så ikke klag etterpå om at "alle menn er drittsekker". Det er så mange sånne tråder allerede.) Anonymous poster hash: f9fc0...1a5 Men jeg har ikke lyst til å ha sex med en jeg bare ser på som venn... Du skal ikke bekymre deg, det blir ikke noe problem å ikke klage hvis B ikke er interessert, han er og blir en fin fyr uansett.Anonymous poster hash: 7ba77...b1d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2015 #11 Skrevet 18. januar 2015 Så spennende da, mon tro hvordan det går med B. Er det på tide å sprette champagnen nå?Anonymous poster hash: 089c1...ca2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå