Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For litt over en uke siden var jeg på Vm i bmx, etter Vm var slutt var det afterparty, noe som var skikkelig morsomt.

Jeg var der sammen med typen, men han fant ut at han ville gå litt rundt å snakke med folk og siden jeg ville danse så overlot han meg i varetekt til en bmxkompis av han. Det var helt greit for meg som alltid har syns at denne kompisen var skamrå! :wink:

Det ble en del flørting på dansegulvet, men begge var veldig klar over at jeg hadde type, men allikevell klarte vi begge å utvikle følelser for hverandre den kvelden.

Da jeg kom hjem sto problemene i kø.

*Jeg hadde følelser for en annen

*Han bor i England

*Jeg elsker fortsatt lille gutten min

Jeg har hatt heftige drømmer etter den ene kvelden og klarer ikke helt glemme flørten min.

Vi skriver mail til hverandre hver dag, og nå vil han at jeg skal komme på besøk til han i England. Jeg har kjempelyst.

Det første jeg gjorde når jeg fant ut at jeg hadde følelser for en annen var selvsagt å si det til kjæresten min, som tok det ganske bra! Kjæresten min ønsker at jeg skal dra til England for å få orden på følelsene mine.

Det ønsker jeg og, men jeg tørr ikke.! Er redd det skal bli slutt mellom meg og min nåværende samboer!

Hvet ikke helt om jeg fikk fram problemet mitt i dette innlegget, men håper at noen kan gi meg noen råd!

Bør jeg dra til England eller bør jeg bli hjemme å ordne opp i det som begynner å bli ødelagt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er snodig at kjæresten din sier at det er helt greit at du drar til england for å "få orden på følelsene". Hadde det vært meg hadde jeg først av alt blitt veldig lei meg, og etterpå ville jeg gitt et ultimatum.

Det er veldig sjelden gresset er grønnere på den andre siden..

Skrevet
Jeg syns det er snodig at kjæresten din sier at det er helt greit at du drar til england for å "få orden på følelsene". Hadde det vært meg hadde jeg først av alt blitt veldig lei meg, og etterpå ville jeg gitt et ultimatum.  

Det er veldig sjelden gresset er grønnere på den andre siden..

Jeg syns og det var rart av kjæresten min å si slik som han gjorde, men jeg klager ikke på at han gir meg en sjanse! Jeg har sikkert verdens beste gutt, så egentli tror jeg ikke jeg ville byttet han ut! Men det er fælt å gå rundt med slike følelser som jeg har nå!

Skrevet
Det første jeg gjorde når jeg fant ut at jeg hadde følelser for en annen var selvsagt å si det til kjæresten min, som tok det ganske bra! Kjæresten min ønsker at jeg skal dra til England for å få orden på følelsene mine.

Det ønsker jeg og, men jeg tørr ikke.! Er redd det skal bli slutt mellom meg og min nåværende samboer!

Jeg synes det er bra at du har sagt i fra til kjæresten din, men jeg skjønner ikke reaksjonen hans. :o

Skulle jo tro at han ble lei seg, og som Newt sier, gitt deg et ultimatum.

Hadde jeg fått en slik reaskjson fra kjæresten min, så ville jeg ha trodd at han egentlig var litt lei forholdet.

Hvis du ikke vil at det skal bli slutt mellom dere, så burde du vel være hjemme og pleie forholdet, istedet for å reise til en mann i England....som du har følelser for.

Hvordan ville du hatt det, hvis det var motsatt?

Valgene må du ta selv. Gjør det som føles riktig for deg.

Skrevet
Jeg syns og det var rart av kjæresten min å si slik som han gjorde, men jeg klager ikke på at han gir meg en sjanse! Jeg har sikkert verdens beste gutt, så egentli tror jeg ikke jeg ville byttet han ut! Men det er fælt å gå rundt med slike følelser som jeg har nå!

Mange menn reagerer på den måten hvis de av ulike grunner blir usikre på dama. Han gir deg ikke en sjanse....han tester deg.

Da jeg for noen år siden foreslo for min samboer å piffe opp sexlivet som jeg syntes var blitt monotomt og kjedelig reagerte han med å si at jeg kunne da bare gå ut en helg og få meg litt og at det var helt greit for ham. HalloooOOOO.....jeg ble faktisk litt krenket.

Men hva er det egentlig du driver med........flirter så mye med en kamerat av typen din at du utvikler følelser for ham ??? Det mener jeg er å gå over streken i et forhold. Kamerater er bannlyst, viste du ikke det ? Å være tro er et valg man tar og da gjør man ikke slikt. Du ønsker vel heller ikke at han gjør det samme med en av dine venninner....tenk på hvordan du ville ha reagert.

Jeg synes du skal kutte kontakten til denne kameraten og bli der du er. Det er ikke unormalt å bli "småforelsket" selvom man er i et forhold. Det blir mannfolka også. Så få styr på følelsene dine, du, og ta det heller ut på den kjæresten du allerede har og som du sier du er glad i.

Gjest Anonymous
Skrevet

Han sier at du kan reise for å få styr på følelsene dine? :o Enten bryr han seg ikke om deg, eller så kan du være sikker på at det er en test. Når du kommer hjem, dumper han deg!

Om det ikke skulle være slik og han faktisk har følelser for deg: Hvor egoistisk går det an å være?? Hvordan tror du han vil ha det når han vet at du er med kameraten hans og "lever ut" dine følelser??

Om du gjør dette, vil du ha det enda verre når du kommer hjem!

Skrevet

Jeg var der sammen med typen' date=' men han fant ut at han ville gå litt rundt å snakke med folk og siden jeg ville danse så overlot han meg i varetekt til en bmxkompis av han. Det var helt greit for meg som alltid har syns at denne kompisen var skamrå!

Overlot deg?? Hva er du? Et stykke han drar på??

Skrevet

:o :o :o :o

Hadde samboeren min fortalt meg noe sånt er jeg temmelig sikker på at det hadde vært vår siste dag sammen.

Han måtte gjerne reist for min del, men jeg hadde ikke sittet hjemme og ventet på ham for å si det sånn.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg synes kjæresten din reagerer veldig korrekt. Jeg har opplevd å få følelser for en annen en min samboer, og da jeg fortalte om dette til min mor i håp om å få råd, sa hun at det ville vært voksent å dratt på besøk til denne gutten og finne ut av følelsene. Man burde ikke bo hos ham, slik at noe lite overveid kunne skje, men bare dra dit og bli bedre kjent og finne ut av følelsene sine. Det bør jo nevnes at jeg allerede var i et forhold jeg tvilte veldig på.

Så jeg synes at hvis du er i et forhold du ikke trives 100 % i, synes jeg du skal reise til England og finne ut av følelser og sånt. Dersom du derimot trives i forholdet med samboern din, synes jeg du skal glemme hele fyren. Hvorfor titte over gjerdet for å se om gresset er grønnere der hvis, gresset ditt er grønt og flott?! Det kan raskt ende med at du kommer til England som veldig eventyrlysten og gjør noe som ikke gagner deg/som du kommer til å angre på. Håper du skjønner hva jeg mener!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...