Gå til innhold

hotels.com trukket for mye fra konto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte akkurat hotel via hotels.com og betalte med kort. Ser nå at det er trukket en del mer fra kontoen min enn hva jeg regnet med. Prisen var oppgitt i USD, og jeg brukte en valutakalkulator for å regne ut ca beløp i NOK og regnet med at det skulle stemme sånn ca. Fungerer det ikke slik ? Kan det være at noe av beløpet bare er reservert eller er det et gebyr som ikke er oppgidd.

Anonymous poster hash: 89880...2f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts

Tror jeg fant ut av det. Valutapåslag fra banken :( Som da utgjorde ganske mye på et dyrt hotellopphold.
Burde vel vist om dette fra før, men det gjorde jeg altså ikke

Skrevet

Ts

Tror jeg fant ut av det. Valutapåslag fra banken :( Som da utgjorde ganske mye på et dyrt hotellopphold.

Burde vel vist om dette fra før, men det gjorde jeg altså ikke

Ved Hotels.com må du vel betale ved bestilling. Selv bruker jeg booking.com (når Coophotellkupp ikke har noe som passer) Hos booking.com kan man stort sett velge om man vil betale ved bestilling eller da man kommer til hotellet. Det siste alternativet er jo gjerne litt dyrere. Men har alikevel helt klart sine fordeler.

Skrevet

Ved Hotels.com må du vel betale ved bestilling. Selv bruker jeg booking.com (når Coophotellkupp ikke har noe som passer) Hos booking.com kan man stort sett velge om man vil betale ved bestilling eller da man kommer til hotellet. Det siste alternativet er jo gjerne litt dyrere. Men har alikevel helt klart sine fordeler.

Nei du kan som regel alltid velge å betale senere på hotels.com også.

Dvs. det virker som noen hoteller ikke tillater annet enn direkte betaling ved bestilling, men jeg tror jeg 9 av 10 ganger har valgt å betale på hotellet ved avreise.

(Angrer selvfølgelig nå på at jeg ikke betalte USA hotellet mitt ved bestilling i oktober - det adde vært flere tusen billigere da enn det jeg må ut med for å betale på hotellet nå ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...