Gå til innhold

Ringer!! (igjen. Sorry!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok! Vet at det er mange spørsmål om ringer her inne for tiden.. OG her kommer et til :roll: !!

Dere skjønner det; jeg har verdens minste fingrer!! Altså tynneste! Ringstørrelsen min er 46... Det som er problemet mitt er at jeg gjerne vil ha en "liten" ring, sånn 2,5mm sak..Jeg kler rett og slett ikke store ringer! Ser utrolig rart ut på fingrene mine!

Han kler veldig godt forlovelsesringen som er 4,0mm og vil gjerne ha samme størrelse på gifteringen..

Kan vi ha forskjellig størrelse på ringene, eller blir det seende teit ut?? At jeg har min i 2,5mm og han har sin i 4,0mm...

Er det noen gullsmeder som selger ringer stykkevis og ikke parvis, forresten :-? ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør vel ikke noe at bredden er ulik, det gjør dere vel som dere selv synes er best.

Vi var hos Ur & Optikk i Øvregaten, og der virket ikke det som noe problem å få dem i forskjellig bredde, selv om vi endte opp med samme.

Hvis dere er ute etter god pris, stikk innom Aseco på Åsane senter, de er billigst i byen.

Skrevet

Sikkert ikke noe problem, det!! Dere burde gå å høre i en gullsmedforretning; ordner seg helt sikkert!

:D

Skrevet

Dette er overhodet ikke noe problem, spesielt ikke dersom dere skal ha glatte ringer!

Vi har gjort det akkurat på samme måte - hans ring er 1,5 mm bredere enn min :)

Klem fra Carine

Skrevet

Vet om flere som har forskjellig tykkelse på ringene, og det ordner seg helt sikkert....

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...